Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-18
Radom: Zakup i dostawa preparatów antyseptycznych do skóry i błon śluzowych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 241874 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa preparatów antyseptycznych do skóry i błon śluzowych oraz leków dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Human albumin, Część nr 2 - Tuberculinic Vaccine, Część nr 3 - Lek p-wirusowy 1, Część nr 4 - Lek p-wirusowy 2, Część nr 5 - Atosiban 1, Część nr 6 - Atosiban 2, Część nr 7 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 1, Część nr 8 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 2, Część nr 9 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 3, Część nr 10 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon sluzowych i ran 4, Część nr 11 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 5, Część nr 12 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 6, Część nr 13 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 7, Część nr 14 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 8, Część nr 15 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.14.00-3, 33.65.00.00-1, 33.65.14.00-2, 33.64.00.00-8, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2008r nr 45, poz. 271 ze zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają każdy z osobna. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) karty charakterystyki oferowanego produktu potwierdzające żądane spektrum i czas działania oraz wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry oferowanych preparatów (dotyczy części nr 7 - 15), b) wypełnioną specyfikację techniczną (dla oferowanej części)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniony formularz cenowy - zgodnie z oferowaną częścią
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana stawki podatku VAT wprowadzona przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego. 2. Ceny jednostkowe netto towarów mogą zostać obniżone w przypadku: a) zmiany cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi, c) obniżenia ceny leku przez producenta. 3. Odbiorca dopuszcza zmianę nazwy własnej produktu leczniczego o ile zmiana ta została dokonana przez wytwórcę-podmiot odpowiedzialny, potwierdzone stosownym dokumentem. 4. Odbiorca dopuszcza zmianę wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta odpowiednio przy tym przeliczając cenę w stosunku do ceny objętej umową. 5. Odbiorca dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym lekiem synonimowym zawierającym tę samą substancję czynną, w tej samej postaci może nastąpić w następujących przypadkach: a) Wycofania leków z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych i materiałów medycznych, b) Wstrzymania lub zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, c) Wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) Wprowadzenia decyzjami administracyjnymi nowych leków do obrotu i stosowania. 6. Odbiorca w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, w zależności od warunków kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia lub wskazań medycznych. 7. Odbiorca dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, dotyczy to sytuacji nieprzewidzianych i niezawinionych przez Zamawiającego takich jak wstrzymanie dostaw czy wycofanie z produkcji niektórych leków, dawek przez producenta wytwórcę, wstrzymanie, wycofanie niektórych leków, dawek i serii leków przez Inspekcję Farmaceutyczną. 8. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Radomskim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia w pok. 313, III p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Radomskim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia w pok. 313 lub 308, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Human albumin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Human albumin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tuberculinic Vaccine.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Tuberculinic Vaccine.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lek p-wirusowy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Lek p-wirusowy 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lek p-wirusowy 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - Lek p-wirusowy 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.14.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Atosiban 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Atosiban 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Atosiban 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - Atosiban 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 15 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Kazimierza Kelles-Krauza
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025 - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Usługa wywozu odpadów z posesji Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.