Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Opole: Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 241916 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg (PZUD) Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części: Część nr 1 - Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kędzierzynie Koźlu Część nr 2 - Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kluczborku Część nr 3 - Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Nysie Część nr 4 - Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Opolu Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 6:00 rano dnia wolnego od pracy do 6:00 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w lokalizacjach wskazanych w częściach zamówienia opisanych w załączniku I niniejszego ogłoszenia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części dla których składana jest oferta w wysokości - Cześć nr 1 - 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy - Cześć nr 2 - 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy - Cześć nr 3 - 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy - Część nr 4 - 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 groszy Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na dysponowaniu , koordynowaniu i nadzorze w imieniu zarządcy drogi , nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania na drogach klasy min. G , przez co najmniej jeden sezon zimowy , o wartości min. 30 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) minimum trzy osoby przeznaczone do pełnienia funkcji dyżurnych dla każdego Punktu Zimowego Utrzymania Dróg, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, posiadające wykształcenie minimum średnie, mające doświadczenie w koordynowaniu pracą sprzętu zimowego utrzymania dróg min. w jednym sezonie zimowym. UWAGA: Dla każdego Punktu Zimowego Utrzymania Dróg należy złożyć oddzielny formularz 3.2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 PLN. UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia z uwzględnieniem zapisów pkt. 8.3.2.B SIWZ Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: A) dokumentów o których mowa w pkt 8.2.4 niniejszej IDW dotyczących podmiotów, na zdolnościach ekonomicznych których Wykonawca będzie polegał, B) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonania zmian w umowie w zakresie opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6 pok. 307 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6, pokój nr 101, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest pod numerem O.Op.D-3.2413.32.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kędzierzynie Koźlu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD na Obwodach Drogowych Nr 1 i Nr 2 w Starym Koźlu ul. Braci Wolnych 37, 47- 223 Stare Koźle - Punkt wiodący, - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 3 w Strzelcach Opolskich ul. 1-go Maja 57, 47-100 Strzelce Opolskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktury - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kluczborku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD w siedzibie Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej 2, 46-200 Kluczbork. Magazyn soli i punkt załadunku sprzętu znajduje się przy ul. Byczyńskiej w Kluczborku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktury - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Nysie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD w siedzibie Rejonu w Nysie ul. Al. Wojska Polskiego 27, 48-300 Nysa. Magazyn soli, załadunek sprzętu, parkowanie sprzętu ZUD odbywa się na Bazie w Białej Nyskiej i Obwodzie w Prudniku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności faktury - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 1 w Brzegu ul. Grobli 12b, 49-306 Brzeg, - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 3 w Opolu - Bierkowicach, ul. Żerkowicka 1c, 45-851 Opole-Bierkowice - Punkt wiodący.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności fakrury - 10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.DT.58.24_Zakup wraz z dostawą szafek przyłóżkowych, wózków do transportu pacjenta oraz wózków zabiegowych
- Remont Sali Konferencyjnej wraz z przynależnymi pomieszczeniami sanitarnymi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Organizacja wyjazdu dla uczniów na targi branżowe w podziale na 3 części
- Dostawa i montaż pomp ciepła w Ośrodku Szkoleniowym w Niwkach
- DOSTAWA OŚWIETLENIA SCENICZNEGO NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI TEATRU IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU Z PRAWEM OPCJI
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.