eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleProwadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Opole: Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 241916 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg (PZUD) Krajowych w GDDKiA O/Opole w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 4 części: Część nr 1 - Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kędzierzynie Koźlu Część nr 2 - Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kluczborku Część nr 3 - Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Nysie Część nr 4 - Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Opolu Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 6:00 rano dnia wolnego od pracy do 6:00 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w lokalizacjach wskazanych w częściach zamówienia opisanych w załączniku I niniejszego ogłoszenia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części dla których składana jest oferta w wysokości - Cześć nr 1 - 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy - Cześć nr 2 - 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy - Cześć nr 3 - 1 500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy - Część nr 4 - 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 groszy Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na dysponowaniu , koordynowaniu i nadzorze w imieniu zarządcy drogi , nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania na drogach klasy min. G , przez co najmniej jeden sezon zimowy , o wartości min. 30 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) minimum trzy osoby przeznaczone do pełnienia funkcji dyżurnych dla każdego Punktu Zimowego Utrzymania Dróg, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, posiadające wykształcenie minimum średnie, mające doświadczenie w koordynowaniu pracą sprzętu zimowego utrzymania dróg min. w jednym sezonie zimowym. UWAGA: Dla każdego Punktu Zimowego Utrzymania Dróg należy złożyć oddzielny formularz 3.2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 PLN. UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia z uwzględnieniem zapisów pkt. 8.3.2.B SIWZ Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: A) dokumentów o których mowa w pkt 8.2.4 niniejszej IDW dotyczących podmiotów, na zdolnościach ekonomicznych których Wykonawca będzie polegał, B) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonania zmian w umowie w zakresie opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6 pok. 307 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6, pokój nr 101, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest pod numerem O.Op.D-3.2413.32.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kędzierzynie Koźlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD na Obwodach Drogowych Nr 1 i Nr 2 w Starym Koźlu ul. Braci Wolnych 37, 47- 223 Stare Koźle - Punkt wiodący, - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 3 w Strzelcach Opolskich ul. 1-go Maja 57, 47-100 Strzelce Opolskie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Kluczborku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD w siedzibie Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej 2, 46-200 Kluczbork. Magazyn soli i punkt załadunku sprzętu znajduje się przy ul. Byczyńskiej w Kluczborku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie punktu zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Nysie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD w siedzibie Rejonu w Nysie ul. Al. Wojska Polskiego 27, 48-300 Nysa. Magazyn soli, załadunek sprzętu, parkowanie sprzętu ZUD odbywa się na Bazie w Białej Nyskiej i Obwodzie w Prudniku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie punktów zimowego utrzymania dróg krajowych będących w zarządzie GDDKiA O/Opole - Rejon w Opolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) czynność związane z dysponowaniem, koordynowaniem i nadzorem nad pracą wykonywaną przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dla ww. części, b) koordynacja prowadzenia zimowego utrzymania dróg przez Wykonawców usług ZUD w uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem odpowiedniego Rejonu c) obsługa informacyjna punktu w tym: odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania dróg odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 22.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godzinach od 600 rano dnia wolnego od pracy do 600 rano następnego dnia w systemie wielozmianowym. e) prowadzenie Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w GDDKiA w Opolu odbywać się będzie w: - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 1 w Brzegu ul. Grobli 12b, 49-306 Brzeg, - PZUD na Obwodzie Drogowym nr 3 w Opolu - Bierkowicach, ul. Żerkowicka 1c, 45-851 Opole-Bierkowice - Punkt wiodący.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności fakrury - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.