eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta O

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Ostrów Wielkopolski: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 241922 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu niskopodłogowego przeznaczonego do regularnej komunikacji miejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowienie linii autobusowych wraz z niezbędną infrastrukturą transportu publicznego i taborem dla miasta Ostrowa Wielkopolskiego. Podmiotem eksploatującym przedmiotowy autobus będzie Miejski Zakład Komunikacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim, zwany dalej MZK. Wymagania, parametry techniczne oraz wyposażenie jakie musi spełniać i posiadać oferowany autobus: 1. Typ autobusu a) Miejski b) Niskopodłogowy c) Jednoczłonowy. 2. Długość autobusu 11,0 - 12 m 3. Ilość miejsc dla pasażerów a) Ogółem - minimum 100 miejsc pasażerskich b) Siedzących - minimum 30 miejsc pasażerskich 4. Silnik Sześciocylindrowy, wysokoprężny, spełniający wymagania normy czystości spalin EURO 5 lub EURO 4 o mocy minimum 250KM 5. Skrzynia biegów Automatyczna - czterobiegowa ze zintegrowanym zwalniaczem oraz systemem samodiagnozy i oprogramowaniem umożliwiającym minimalizację zużycia paliwa podczas eksploatacji pojazdu. 6. Koła i ogumienie a) bezdętkowe o standardzie odpowiadającym oferowanemu pojazdowi plus koło zapasowe typu miejskiego ze wzmocnionym płaszczem bocznym. b) Szczotki nadkola przy przedniej osi. 7. Układ hamulcowy Pneumatyczne dwuobwodowe z układem EBS [ABS/ASR] 8. Układ chłodzenia a) Przewody układu chłodzenia odporne na korozje - miedź, mosiądz, stal nierdzewna lub tworzywa sztuczne, łączone ze sobą złączami z gumy silikonowej, termoizolowane; b) Zbiornik wyrównawczy wykonany z materiału odpornego na korozję (jak w podp. a). 9. Zawieszenie Pneumatyczne z elektronicznym układem regulacji wysokości zawieszenia (ECAS) i funkcją przyklęku. 10. System smarowania System centralnego smarowania inny alternatywny lub bezobsługowy. 11. Ogrzewanie a) Wodne, wykorzystujące ciepło z układu chłodzenia silnika, realizowane za pomocą grzejników konwektorowych i przez nagrzewnice z wentylatorami, minimum trzy w przestrzeni pasażerskiej oraz jedną w kabinie kierowcy; b) Dodatkowe ogrzewanie Webasto DW 300 lub inne równoważne. Pobór paliwa ze zbiornika dodatkowego z kontrolą zużycia paliwa poprzez indywidualny licznik motogodzin oraz oczujnikowanie poziomu paliwa i sygnalizowanie na desce rozdzielczej kierowcy 12. Okna a) Rozsuwana szyba boczna w oknie bocznym kabiny kierowcy; b) Uchylne lub przesuwne górne partie okien bocznych. 13. Wentylacja a) Klimatyzacja całego pojazdu b) Naturalna przez uchylne lub przesuwne górne partie okien (co najmniej trzy okna po lewej stronie i dwa okna po prawej stronie); c) Minimum dwie klapy dachowe sterowane elektrycznie; d) Wymuszona przez wentylatory elektryczne o dużym wydatku powietrza. 14. Kabina kierowcy a) Wydzielona kabina kierowcy typu zamkniętego lub tzw. pół zamknięta ? wysokości z drzwiami wyposażonymi w okienko zamykane klapką i półkę do sprzedaży biletów, drzwi kabiny kierowcy wyposażone w zamek patentowy; b) Szyba czołowa dzielona; osłony przeciwsłoneczne dla lewej strony szyby czołowej i lewej szyby bocznej kabiny kierowcy; c) Zamykany schowek na klucz na drobne przedmioty; d) Lusterka zewnętrzne podgrzewane sterowane elektrycznie, lusterka wewnętrzne zapewniające dostateczną widoczność przedziału pasażerskiego; e) wewnątrz kabiny kierowcy umieszczony (przycisk antynapadowy) podłączony do radiotelefonu i współdziałający z nim; f) fotel kierowcy z wielopołożeniową możliwością regulacji siedziska i oparcia, zawieszony pneumatycznie; g) koło kierownicze z regulacją położenia; h) wieszak na odzież. i) Wieszak do haka ręcznego wysuwania rampy do wózka inwalidzkiego 15. Instalacja elektryczna a) Napięcie 24 V; b) Akumulatory zamontowane w wysuwanej obudowie; c) Gniazdo z wtyczką do rozruchu silnika przy wykorzystaniu zewnętrznego źródła prądu; d) Przewody instalacji elektrycznej oznakowane (ponumerowane). 16. Drzwi a) Troje drzwi dwuskrzydłowych, otwieranych do wewnątrz z możliwością otwierania środkowych i tylnich drzwi przez pasażera za przyzwoleniem kierowcy; b) Wszystkie drzwi wyposażone w system ochrony pasażera przed przytrzaśnięciem; c) Obsługa drzwi elektropneumatyczna, sterownie drzwi z miejsca pracy kierowcy; d) Wszystkie drzwi wyposażone w zamki umożliwiające ich ryglowanie, oddzielna obsługa I skrzydła drzwi przednich wyposażone dodatkowo w zamek patentowy i podgrzewaną lub podwójną szybę. e) Blokada uniemożliwiająca ruszanie pojazdem przy otwartych drzwiach 17. Przedział pasażerski a) Podłoga płaska na całej długości autobusu, bez stopni wejściowych we wszystkich trzech wejściach; b) Przy drugich drzwiach ręcznie otwierana rampa do wózków inwalidzkich; c) Naprzeciw drugich drzwi miejsce przystosowane do przewozu wózków mieszczące jednocześnie wózek dziecięcy i inwalidzki, zaopatrzone w przycisk sygnalizacyjny; d) Sposób mocowania wózka inwalidzkiego tyłem do kierunku jazdy za pomocą pasa bezwładnościowego; e) Siedzenia pasażerskie z uchwytami od strony przejścia, odporne na akty wandalizmu. Siedziska siedzeń i oparcia pokryte wyższej jakości welurem (odporne na zabrudzenia). 18. Wykonanie podłogi , ścian bocznych i sufitu a) Podłoga - sklejka wodoodporna pokryta wykładziną antypoślizgową koloru szarego z odmiennym kolorem w strefie drzwi z kolorem ostrzegawczym żółtym; b) Ściany boczne i sufit - laminaty odporne na wilgoć lub tworzywa sztuczne. 19. Pomost przedni Barierka ograniczająca jazdę pasażera na przednim pomoście (oddzielająca kabinę i przednie skrzydło pierwszych drzwi). 20. Konstrukcja nośna Wykonane z odpowiedniej stali lub innych materiałów zapewniających wymaganą wytrzymałość konstrukcji, trwałość i odporność na korozję przez okres 12 lat. 21. Poszycie zewnętrzne i trwałość lakieru a) Poszycie ze stali odpornej na korozję - nierdzewnej 1.4003 wg PN-EN-10088, aluminium lub tworzyw sztucznych i ich kompozytów b) Poszycie z blach stalowych o podwyższonej jakości obustronnie ocynkowanych; c) Poszycie boczne klejone do kratownicy , elementy poszycia przedniego i tylnego (zderzaki, oprawy reflektorów, podszybie czołowe) oraz klapy zewnętrzne mocowane przy użyciu połączeń gwintowych lub innych łatwo demontowalne. 22. Urządzenia informacji i obsługi pasażera a) Diodowe elektroniczne tablice kierunkowe: - Przód - duża tablica z numerem linii i kierunkiem jazdy; - Bok - średnia tablica z kierunkiem jazdy oraz tablica z numerem linii; - Tył - mała tablica z numerem linii. oraz współpracujące z nimi i kasownikami sterowniki, b) kasowniki - 3 szt. c) zegar kontrolny czasu d) dwa miejsca na informacje dla pasażerów: - pierwsza ramka na wysokości środkowych drzwi autobusu, nad oknem w przedziale pasażerskim o wymiarach: dł. 108 cm x wys. 43 cm - druga ramka na tylnej ścianie kabiny przedziału pracy kierowcy o wymiarach: dł. 48 cm x wys. 63 cm e) kasa fiskalna z czytnikiem kart elektronicznych wraz z szufladą na pieniądze, gniazdem zasilania , podstawą mocującą i zastawką do kasy 23. Urządzenia dodatkowe i wyposażenie a) Radioodtwarzacz z możliwością odtwarzania w przedziale pasażerskim, wzmacniacz; b) Instalacja nagłaśniająca umożliwiająca przekazywanie informacji pasażerom, mikrofon; c) Instalacja elektryczna do podłączenia radiotelefonu wraz z radiotelefonem typ YAESU VX - 4200 (napięcie zasilania radiotelefonu 12V, pasmo 160MHz) i anteną RADMOR typ 30834. Przetwornica 24/12V do zasilania radiotelefonu minimum 10A; d) Separator wody w układzie zasilania; e) Automatyczny dozownik oleju z elektroniczną pamięcią; f) zamykany na klucz wlew zbiornika paliwa; g) zaczepy holownicze przednie i tylne; h) dwie sześciokilogramowe gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, dwie apteczki, dwa kliny podkładowe pod koła, lampa ostrzegawcza; i) tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców; j) 4 komplety kluczy. k) wszystkie napisy zamieszczone w autobusie muszą być w języku polskim l) zestaw DVD , 2 monitory LCD 15 cali wewnątrz autobusu z napędem elektrycznym zamontowany na wysokości środkowych drzwi autobusu , pod sufitem, monitory składane, widoczność w dwóch kierunkach. 24. Monitoring Zainstalowany w dostarczonym autobusie system cyfrowego monitoringu wizyjnego przedziału pasażerskiego i kabiny kierowcy musi umożliwiać wykonanie nagrań wideo pochodzących z czterech kamer z możliwością nagrywania dźwięku, zapewnić widoczność także po zmroku bez dodatkowego oświetlenia i musi składać się z : a) trzech kamer kolorowych, umieszczonych w podsufitowych, kopułowych obudowach wandalo- odpornych; - rozdzielczość minimalna kamer: 420 linii; - minimalna czułość kamer: 0,2 luxa (obniżenie wymaganej czułości kamer nie jest możliwe wobec całodobowego trybu ich pracy; wymóg rozdzielczości minimalnej na poziomie 420 linii i czułości minimalnej na poziomie 0,2 luxa dotyczy parametru widzialności w kolorze dla kamery kolorowej), - kamery muszą obejmować całą przestrzeń przedziału pasażerskiego oraz kabinę kierowcy. b) jednej kamery czarnobiałej , umożliwiającej obserwację drogi za pojazdem. c) cyfrowego 4 kanałowego rejestratora wizji: - nagrywającego w rozdzielczości minimalnej 720 x 288, z prędkością minimalna 25 klatek/sek., - wyposażonego w twardy dysk 2,5 min. 80 GB w wyjmowanej kieszeni; - zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich w jego działanie oraz zabezpieczenie przed dostępem do zarejestrowanych materiałów np. poprzez hasła; rejestrator umieszczony w skrzynce zamykanej na klucz; - nagrania winny być wykonywane w systemie PAL; - tryby nagrywania: ciągłe, przez kasowanie najstarszych plików, możliwość wyzwalania przez wejścia alarmowe; - pojemność twardego dysku - przy zachowaniu określonych parametrów nagrania obrazu oraz po uwzględnieniu wybranej przez wykonawcę metody kompresji obrazu - musi pomieścić min. 72 godziny ciągłego nagrania ze wszystkich kamer oraz zapis dźwięku. d) mikrofonu, umieszczonego w sposób umożliwiający nagrywanie rozmów kierowcy autobusu z pasażerami. e) terminala z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem kolorowym LCD, typu TFT, o przekątnej minimalnej 7 cala, powinien posiadać adaptery umożliwiające montaż w miejscu wskazanym przez MZK w kabinie kierowcy z możliwością płynnej regulacji w pionie i poziomie, podgląd obrazu dzielonego jak i z poszczególnych kamer; możliwość wyłączenia obrazu podczas jazdy. f) oprogramowania, umożliwiającego przeglądanie i archiwizacje danych za pomocą stacji dokującej podłączonej do komputera PC przy pomocy złącza USB; możliwość przekazania zarejestrowanego materiału dowodowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem do przeglądania zapisu lub plikiem uruchamiającym odczyt; przekazywanie plików nie może być związane z ograniczeniami licencyjnymi; przeglądanie materiałów według różnych kryteriów: daty, czasu, numeru kamery, numeru pojazdu; możliwość przeglądania obrazu w przedziale czasu; przewijania obrazu do tyłu i do przodu z różnymi prędkościami; zatrzymanie obrazu i jego wydruku oraz zapisanie w formie pliku; możliwość oglądania obrazów z pojedynczej kamery jak i ze wszystkich kamer jednocześnie. Wszystkie elementy w/w systemu muszą być odporne na czynniki zewnętrzne i mieć możliwość pracy w temperaturze od - 30oC do + 50oC oraz być odporne na wstrząsy. 25. Powłoki i kolorystyka a) Poszycie zewnętrzne (kolorystyka RAL 9016). powłoki zewnętrzne wykonane lakierami poliuretanowymi lub akrylowymi o podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu autobusu na myjniach wieloszczotkowych. Szczegółowe wytyczne dotyczące kolorystyki zostaną określone przez zamawiającego przy zawieraniu umowy na dostawę autobusów; b) Kolorystyka wewnętrzna - poręcze pionowe i poziome w kolorze żółtym lub zielonym, podłoga w kolorze szarym. Wymienione i pozostałe elementy wewnętrzne poszycia boczne, dachu, tkanina siedzeń (kolorystyka do uzgodnienia). 26. Ponadto zakres zamówienia obejmuje również: a) Wyposażenie Zamawiającego w ramach ceny ofertowej w narzędzia specjalistyczne, oprzyrządowanie i aparaturę diagnostyczną typową do wykonania obsługi technicznej oraz napraw gwarancyjnych dostarczanych autobusów o wartości minimum 15 000 zł netto. Wyposażenie wymaga uzgodnienia z MZK w terminie do dnia podpisania umowy dostawy. b) Przeszkolenie na koszt dostawcy co najmniej czterech osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych dostarczonego typu przed terminem dostawy. c) Wyposażenie zamawiającego w dokumentację polskojęzyczną techniczno - eksploatacyjną dostarczonego autobusu: - instrukcja obsługi pojazdu - 4 egzemplarze; - instrukcja napraw - 4 egzemplarze; - katalog części zamiennych - 3 egzemplarze (2 egz. w formie książkowej, 1 egz. w formie elektronicznej) - dwa egzemplarze instrukcji obsługi zainstalowanego w dostarczonych autobusach systemu monitoringu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada na terenie Polski minimum trzy autoryzowane stacje obsługi. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, 6. udzielą następujących gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. a) Szkielet nadwozia i podwozia - 12 lat; b) Szczelność okien - 12 lat c) Na powłoki lakiernicze - 5 lat; d) Na autobus - 36 miesiący (bez limitu przebiegu), licząc od daty przekazania autobusu (protokół końcowy); e) Na zamontowany w dostarczonym autobusie system cyfrowego monitoringu wizyjnego - 36 miesięcy od daty przekazania autobusu (protokół końcowy) - w okresie obowiązywania gwarancji raz na 6 miesięcy będzie wykonywany nieodpłatny przegląd zainstalowanych urządzeń monitoringu i na tą okoliczność sporządzony będzie protokół. 7. Autobus musi posiadać: - Aktualne świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ (dokument dopuszczenia autobusu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami) - certyfikaty potwierdzające , że wszystkie elementy nadwozia stanowiące wyposażenie przedziału pasażerskiego oraz kabiny kierowcy oferowanych autobusów spełniają warunek niepalności . - certyfikat zgodności konstrukcji silników oferowanych autobusów z wymogami normy EURO V lub EURO IV. Gwarancje, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, nie dotyczą wyposażenia takiego, jak: sterownik tablic i kasowników, kasa fiskalna, tablice kierunkowe, kasowniki, radioodtwarzacz, radiotelefon, opony, akumulatory, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 7 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. podpisany wykaz (załącznik nr 4) posiadanych na terenie obsługi Polski autoryzowanych stacji obsługi z podaniem adresów tych stacji 6. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy. 7. w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom, wykonawca dołączy do oferty: - Dokument dopuszczenia autobusu do ruchu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami - aktualne świadectwo homologacji oferowanego autobusu, - Rysunek (szkic) przedstawiający rozmieszczenie siedzeń oraz mocowania wózka inwalidzkiego, - Zdjęcie lub rysunek ofertowy oferowanego autobusu, - certyfikaty potwierdzające, że wszystkie elementy nadwozia stanowiące wyposażenie przedziału pasażerskiego oraz kabiny kierowcy oferowanych autobusów spełniają warunek niepalności . - certyfikat zgodności konstrukcji silników oferowanych autobusów z wymogami normy EURO V lub EURO IV . 8. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-4 i 6 składa oddzielnie każdy z podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Parametry techniczno-eksploatacyjne - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, pok. 324 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, pok. 324 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.