Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Białystok: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 18 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 241957 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 18 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 18 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9, 39.71.11.20-6, 48.18.00.00-3, 33.15.00.00-6, 42.12.25.10-8, 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymienionych w CZĘŚCI V ust. 2 pkt 1) oraz 2) SIWZ. 2. W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH , O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP, KTÓRYCH OPIS SPOSOBU OCENY SPEŁNIANIA ZOSTAŁ DOKONANY W NINIEJSZEJ SIWZ, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: 1) Wykazu wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) oraz jej podpisem. 4.3)wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4.4) wypełnioną Tabelę Oceny Technicznej - załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę). 4.5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 6 do SIWZ). 4.6) wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c. zmiana jest korzystna dla Kupującego, d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 Umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany Umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 2c, 15-222 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB ul. Jana Kilińskiego 1 15-089 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spektrofotometr mikropłytkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrofotometr mikropłytkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Automatyczna płuczka mikropłytkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna płuczka mikropłytkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wytrząsarka mikropłytkowa z inkubacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka mikropłytkowa z inkubacją.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Program typu miniIRIS lub równoważny wraz z urządzeniami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program typu miniIRIS lub równoważny wraz z urządzeniami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lampy naczołowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy naczołowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Fotel otolaryngologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel otolaryngologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cykloergometr nożny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometr nożny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cykloergometr do kończyn górnych (ręczny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometr do kończyn górnych (ręczny).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 6
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Spirometr przenośny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr przenośny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Urządzenie do oceny składu ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do oceny składu ciała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przenośny analizator składu moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny analizator składu moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Urządzenie do pomiaru siły pomiaru siły mięśni pleców, nóg i klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru siły pomiaru siły mięśni pleców, nóg i klatki piersiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bieżnia elektryczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnia elektryczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Monitor funkcji życiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor funkcji życiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pompa perystaltyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa perystaltyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.25.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sonda B1 do istniejącego aparatu Compact Touch.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda B1 do istniejącego aparatu Compact Touch.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.