Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Chorzów: ZAKUP i DOSTAWA:
1. ARTYKUŁÓW BIUROWO- PAPIERNICZYCH
2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2010 R.
Numer ogłoszenia: 241957 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP i DOSTAWA: 1. ARTYKUŁÓW BIUROWO- PAPIERNICZYCH 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2010 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i bezpłatna dostawa do magazynu Urzędu Miasta Chorzów artykułów biurowo-papierniczych i lub artykułów spożywczych szczegółowo określonych w załączniku Nr: 1ABC i 2: 1) Dla ZADANIA 1 - PAPIER DO WYDRUKÓW ( ZAŁ. 1 A), ARTYKUŁY PAPIERNICZE ( ZAŁ.1B), ARTYKUŁY BIUROWE ( ZAŁ. 1C) 2) Dla ZADANIA 2- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I WODY MINERALNE ( ZAŁ. 2). Dostawa ww artykułów nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bezpośrednio do magazynu - na miejsce wskazane przez magazyniera.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 41.10.00.00 - Woda naturalna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawców poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamóweinia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełniony Formularz ofertowy dla każdego zadania osobno łącznie z wypełnionym Załącznikiem Nr: 1 ABC i lub Załącznikiem NR: 2 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP -Załącznik Nr 3 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Parafowanie wzoru umowy. 6. Pełnomocnictwo. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 7. Wskazanie przez wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.chorzow.eu/bip.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny p 327 Rynek 1 41-500 Chorzów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP i DOSTAWA: 1. ARTYKUŁÓW BIUROWO- PAPIERNICZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2010 R..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem 1abc.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.32-1, 30.19.92.00-2, 22.85.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP i DOSTAWA: 2. ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA MIASTA CHORZÓW W 2010 R..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w załączniku nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.10.00.00-0, 15.83.10.00-2, 15.86.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 16 - II/2024
- "Dostawa materiałów biurowych" Część A - materiały biurowe Część B - materiały plastyczne
- Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w pojemnikach oraz dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Machowinku w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2025 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO w Turzy Śl. w 2025 r.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.