eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Lidzbark Warmiński: Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach
Numer ogłoszenia: 241969 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672231, fax 089 7672303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbarkwarminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego w szkołach w Lidzbarku Warmińskim, z podziałem na 4 następujące zadania: - Zadanie nr 1 - System monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36, - Zadanie nr 2 - System monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Lipowej, - Zadanie nr 3 - System monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Szkolnej, - Zadanie nr 4 - System monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36 - modyfikacja boiska. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń, materiałów i czynności niezbędnych do wykonania monitoringu, z podziałem na zadania, został zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1 350,00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt złotych) przed terminem składania ofert - na całość zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych, należy wnieść wadium w następującej wysokości: - na zadanie nr 1: 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych), - na zadanie nr 2: 300,00 zł (trzysta złotych), - na zadanie nr 3: 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych), - na zadanie nr 4: 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa części VII specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Wykaz wykonanych przez wykonawcę dostaw urządzeń i materiałów do monitoringu wraz z ich montażem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Wymagane doświadczenie Wykonawcy w wykonaniu co najmniej 2 dostaw urządzeń i materiałów do monitoringu wraz z ich montażem o wartości nie mniejszej niż wartość dostaw brutto w złożonej ofercie w niniejszym postępowaniu wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te i zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4. 3) W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że wykonawcy łącznie spełniają ten warunek. 4) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1a), 2a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lidzbarkwarminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36, Szczegółowy wykaz urządzeń, materiałów i czynności niezbędnych do wykonania monitoringu został zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Lipowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Lipowej. Szczegółowy wykaz urządzeń, materiałów i czynności niezbędnych do wykonania monitoringu został zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Szkolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Szkolnej. Szczegółowy wykaz urządzeń, materiałów i czynności niezbędnych do wykonania monitoringu został zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36 - modyfikacja boiska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lidzbarku Warmińskim, przy ulicy Polnej 36 - modyfikacja boiska. Szczegółowy wykaz urządzeń, materiałów i czynności niezbędnych do wykonania monitoringu został zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.