Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Warszawa: Dostawa projektora, oprogramowania, artykułów biurowych i komputerowych, tonerów dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki. Postępowanie nr WEiTI/209/BZP/2012/1035
Numer ogłoszenia: 241983 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych , ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 234 51 01, faks 0-22 234 58 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa projektora, oprogramowania, artykułów biurowych i komputerowych, tonerów dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki. Postępowanie nr WEiTI/209/BZP/2012/1035.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa projektora, oprogramowania, artykułów biurowych i komputerowych, tonerów dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy z bieżącej produkcji, wolna od wad materiałowych i prawnych. - Przedmiot zamówienia powinien być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Szczegółowe określenie zakresu Gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Użytkownika tj.: Politechnika Warszawska, Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych, Instytut Mikroelektroniki i Optoelektroniki, Część 1, 5, 7, 8, 9, 10) ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa p. 236, Część nr 2,3,4) ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa p. 537, Część 1), 6) ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa p. 426..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 48.31.00.00-4, 30.19.00.00-7, 30.12.15.10-5, 30.12.51.00-2, 30.23.45.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia. 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów według wzoru zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/towar o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie i za cenę nie większą niż wskazana w ofercie. b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c) Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych WEiTI PW, Gmach Elektroniki PW, ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa, pokój 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg realizowany na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka: Część 1) Projekt Homing Plus, Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki POIG 2007-2013 Część 2, 3, 7) Projekt POIG 01.03.01-00-014/08, Mikro i Nano-Systemy w Chemii i Diagnostyce Biomedycznej, MNS DIAG Część 10) Projekt UDA-POIG.01.03.01-14-071/08 Deteh.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa projektora mobilnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor mobilny 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenie i edytowanie plików PDF na potrzeby projektu MNS DIAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowania do tworzenie i edytowanie plików PDF - 1 licencja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego na potrzeby projektu MNS DIAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik USB kart pamięci 1 szt., karta pamięci 1 szt., przenośny dysk twardy 1 szt., pamięci do komputera (2 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu komputerowego na potrzeby projektu rozwojowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik USB kart pamięci 1 szt., karta pamięci 1 szt., przenośny dysk twardy 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Optoelektroniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier xero A4 80g - 20 ryz, tusz HP 78 do drukarki DeskJet 930 C - 2 szt., Toner do drukarki HP Laser Jet 6L - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarki HP Laser Jet 1020 i HP LaserJet CP2025.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarki HP Laser Jet 1020 3 szt. i HP LaserJet CP2025 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarki HP Laser Jet 1150.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarki HP Laser Jet 1150 - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki na potrzeby IMiO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do urządzenia wielofunkcyjnego OKI C5850 4 szt., tonery do urządzenia wielofunkcyjnego LBP 5300 2 szt., Toner do Drukarki Lexmark E260 dn 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.15.25.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa segregatorów i drobnych artykułów biurowych na potrzeby IMiO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregatory 40 szt., taśma mleczna 2 szt., zszywacze 2 szt., teczka tekturowa 1 szt., Olej do niszczarek 2 szt., teczka kartonowa 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarki na potrzeby projektu Deteh.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do drukarki kolorowej Canon I Sensys MF 8330 Cdn 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- "Zakup i dostawa papieru ksero do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.