Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Opole: Remont ciągów pieszo - jezdnych na nowym terenie ZOO w Opolu - II etap
Numer ogłoszenia: 241988 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny , ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4542858, 4564267, faks 077 4564264.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów pieszo - jezdnych na nowym terenie ZOO w Opolu - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ciągów pieszo - jezdnych na nowym terenie ZOO w Opolu - II etap - Ciągi pieszo - jezdne powierzchnia - 1493,10 m2 - Chodniki i tarasy podglądowe - 297,00 m2 - Zagospodarowanie terenu wokół zespołu sanitarnego dla zwiedzających - 90 m2 Szerokość projektowanych ciągów wynosi 3,60 m natomiast tarasów podgladowych dla zwierząt od 2,0 do 5,0 m. Wszystkie ciągi pieszo - jezdne zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, ułozone na podsypce cementowo - piaskowej gr. 7 cm na istniejącej nawierzchni aswaltowej gr. ok. 4 cm, którą przed przystąpieniem do wyrównania podbudowy należy sfrezować. Natomiast pod nawierzchnię chodników, wjazdów do zabudowań gospodarczych oraz tarasów podglądowych nalezy wykonać uzupełnienie podbudowy tłuczniowej gr.15 cm. Wzdłuż krawędzi nawierzchni nalezy wykonać opornik z nieregularnej kostki granitowej wysokości 15 cm ułozonej na zaprawie cementowej. Spoiny pełne wygładzone..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 7.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.22 ust. 1 pkt 4 w powiązaniu z art.24 PZP i zgodnie z art. 44 PZP i złożą wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 7.3. Posiadać będą właściwy personel kierowniczy tj. kierownika budowy 7.4. Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat (2004r. - 2008r.) co najmniej jednej roboty drogowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł o charakterze i trudności wykonania takim samym jak przedmiot zamówienia. 7.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, potwierdzającej zdolność do wykonania zamówienia, czego dowodem będzie dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.6. Przed podpisaniem umowy ubezpieczą budowę od ryzyka związanego z realizacją umowy, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich. 7.7. Wykonają zamówienie do 31 października 2009r. 7.8. Udzielą 3 letniej gwarancji od odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określone w art.22 ust. pkt. 1-4 PZP, Zamawiający na podstawie art. 44 PZP żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art.24 PZP. Oświadczenia należy złożyć zgodnie z załączonym wzorem. Do oświadczenia należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: a/ odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ w celu potwierdzenia wymogów art.22 ust.1 pkt 2 PZP tj. dysponowania przez Wykonawcę po uzyskaniu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 PZP żąda wykazu osób/ osoby przewidzianych do realizacji zamówienia jako kierownika budowy, c/ w celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia czyniącego go zdolnym do wykonania robót będącym przedmiotem zamówienia Zamawiający na podstawie art. 44 PZP żąda złożenia Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5lat robót drogowych Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał zrealizowanie w ciągu 5 lat (2004 - 2008) co najmniej jednej roboty typu drogowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł o charakterze i trudności wykonania takim samym jak przedmiot zamówienia - wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ, d/ w celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, czyniąc go zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 PZP żąda złożenia dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e/ wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie do 31.10.2009r. - formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku, f/ akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy w tym zawartych w niej warunków płatności - projekt umowy zaakceptowany przez osobę reprezentującą Wykonawcę/, g/ ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne - pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ oraz dodatkowe dokumenty wymienione od Wykonawców występujących wspólnie i wspólników spółek cywilnych,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny Opole, 45-094 Opole ul. Spacerowa 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoologiczny Opole 45-094 Opole ul. Spacerowa 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.09.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa papieru do drukarek i ploterów oraz papieru termoczułego
- Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych (z podziałem na 3 zadania)
- TP.D.DN.40.24 Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Budowa kanalizacji w miejscowości Bojszów przy ul. Dąbrówki wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Modernizacja drogi - ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
- Remont pomieszczeń piwnicznych oraz stropu pod parkingiem oraz dostosowanie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania dla nowego węzła cieplnego w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu
- Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.