Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Kielce: Remont pomieszczeń UP Rusinów, ul. Szkolna 33a, 26-411 Rusinów.
Numer ogłoszenia: 241996 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187, faks 041 3359187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń UP Rusinów, ul. Szkolna 33a, 26-411 Rusinów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń UP Rusinów, ul. Szkolna 33a, 26-411 Rusinów. Zakres robót remontowych: - malowanie pomieszczeń, - wymiana paneli podłogowych oraz gresu, - naprawa posadzek, - naprawa tynków, - wymiana przewodów elektrycznych, wymiana osprzętu elektrycznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zareje-strowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, z których każda odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stano-wiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 60 000,00 zł brutto; 3) dysponują osobami, które: a)posiadają uprawnienia niezbędne do kierowania robotami branży budowlanej, b)są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Z ubiegania się o zamówienie ZAMAWIAJĄCY wykluczy: a)WYKONAWCÓW, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b)WYKONAWCÓW, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem WYKONAW-CÓW, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)WYKONAWCÓW, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie za-mówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu po-pełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie-lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątko-wych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, prze-stępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osią-gnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wyko-nujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne prze-stępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udzia-łu w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarob-kową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)WYKONAWCÓW, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również WYKONAWCÓW, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych WYKONAWCÓW w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; d)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; e)ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.ZAMAWIAJĄCY zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświad-czeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełno-mocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące WYKONAWCY stosuje się odpowiednio do WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku WYKO-NAWCY ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie ni-niejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez WYKONAWCĘ. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone: a) w pkt 1 ppkt 1), 4) muszą być spełnione przez każdego z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia; b) w pkt 1 ppkt 2), 3) muszą być spełnione łącznie przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia. 3)Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. 4)Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie WYKONAWCY zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ; 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a)dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót do kierowania robotami branży budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność Kierownika robót do właściwej izby samorządu zawo-dowego, lub, b)dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym. 4)wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 (trzy)) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda odpo-wiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wartości po-szczególnych robót nie będą sumowane; 5)zgodne z załączonym wykazem robót budowlanych, dokumenty potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie- mi-nimum 3 (trzy); Dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 3), 5) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- przez WYKONAWCĘ, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, pozostałe dokumenty winny być przed-łożone tylko w formie oryginałów. W przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik, do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania WYKONAWCY udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania osoby prawnej lub fizycznej - w formie ory-ginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. WYKONAWCY ubiegający się o zamówienie wspólnie powinni ponadto dołączyć do oferty pełnomocnictwo wskazują-ce pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w ppkt 1). Kopie ww. dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, którego dokument doty-czy. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert); b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert);. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu-szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożenie przez WYKONAWCĘ fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu karnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Sienkiewicza 7, 25-351 Kielce, sekretariat, pokój 10, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.