To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Oświęcim: Prace projektowe - drogowe na terenie Gminy Oświęcim
Numer ogłoszenia: 24202 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238331 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace projektowe - drogowe na terenie Gminy Oświęcim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Wykonanie przejść dla pieszych wraz z budową chodnika przy istniejących zatokach autobusowych w rejonie skrzyż. DW 948 z ul. Adolfin i ul. Zerwisko w m. Grojec 1. opracowanie projektu budowlano wykonawczego na aktualnym podkładzie mapowym, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót 2. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji 3. opracowanie docelowej organizacji ruchu 4. uzyskanie stosownego rozstrzygnięcia właściwego organu architektoniczno budowlanego Informacje dodatkowe: - brak obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego - zatoki autobusowe w rejonie skrzyżowań DW948 z ul. Adolfin oraz z ul. Zerwisko po stronie lewej wraz z chodnikiem objęte osobnym opracowaniem - opracowanie dostępne w siedzibie UG Oświęcim Zakres rzeczowy skomunikowanie zatok autobusowych - strona prawa - z zatokami autobusowymi po stronie lewej. Ilość egzemplarzy Projekt budowlano wykonawczy wykonać w 5 egz. Przedmiar robót w 4 egz. Kosztorys inwestorski w 2 egz. Projekt docelowej organizacji ruchu w 3 egz. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim opracowaniem oraz opracowaniem docelowej organizacji ruchu, w tym też zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II. Przebudowa ul. Borowiec w Zaborzu w zakresie wykonania mijanek 1. opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) z propozycją dodatkowych wytycznych inwestorskich i uwarunkowań związanych z realizacją, oraz rozwiązań wariantowych wraz z oceną tych wariantów wraz z kosztami, celem ustalenia ostatecznego rozwiązania i uzyskania akceptacji Urzędu Gminy Oświęcim dla proponowanego rozwiązania 2. opracowanie projektu budowlano wykonawczego, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót 3. wykonanie pomiarów natężenia ruchu z uwzględnieniem struktury kierunkowej (pomiary wykonane w 3 punktach uzgodnionych z Zamawiającym) 4. projekt usunięcia ewentualnych kolizji z innymi mediami - jeśli zajdzie konieczność, 5. opracowanie docelowej organizacji ruchu dla całego odcinka ul. Borowiec 6. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji 7. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę Informacje dodatkowe: - brak obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego Zakres rzeczowy projektu obejmować będzie między innymi - budowa mijanek w miejscach wstępnie uzgodnionych z Zamawiającym - przebudowę kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego (w razie konieczności) - w przypadku zajęcia działek prywatnych na mapie zasadniczej powinno zostać określone dane dotyczące zajęcia poszczególnej działki (powierzchnia zajętości). Ilość egzemplarzy Projekt wstępny (koncepcja) wykonać w 3 egz. Projekt budowlano wykonawczy wykonać w 5 egz. Przedmiar robót w 4 egz. Kosztorys inwestorski w 2 egz. Projekt docelowej organizacji ruchu w 3 egz. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz opracowaniem docelowej organizacji ruchu, w tym też zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD Termin wykonania projektu wstępnego (koncepcji) - 31.03.2010r. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. III. Przebudowa ul. B. Chowańca w m. Grojec 1. opracowanie projektu budowlano wykonawczego, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót 2. wykonanie pomiarów natężenia ruchu z uwzględnieniem struktury kierunkowej 3. projekt usunięcia ewentualnych kolizji z innymi mediami - jeśli zajdzie konieczność, 4. opracowanie docelowej organizacji ruchu dla całego odcinka ulicy 5. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji 6. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę Zakres rzeczowy projektu obejmować będzie między innymi - budowa miejsc postojowych - przebudowa nawierzchni jezdni wraz z poboczami - zapewnienie odwodnienia - przebudowę kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego (w razie konieczności) - w przypadku zajęcia działek prywatnych na mapie zasadniczej powinno zostać określone dane dotyczące zajęcia poszczególnej działki (powierzchnia zajętości). Uwagi: Brak planu zagospodarowania przestrzennego Ilość egzemplarzy Projekt budowlano wykonawczy wykonać w 5 egz. Przedmiar robót w 4 egz. Kosztorys inwestorski w 2 egz. Projekt docelowej organizacji ruchu w 3 egz. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz opracowaniem docelowej organizacji ruchu, w tym też zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. IV. Przebudowa ul. 1-go Maja w Włosienicy 1. opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) z propozycją dodatkowych wytycznych inwestorskich i uwarunkowań związanych z realizacją, oraz rozwiązań wariantowych wraz z oceną tych wariantów wraz z kosztami, celem ustalenia ostatecznego rozwiązania i uzyskania akceptacji Urzędu Gminy Oświęcim dla proponowanego rozwiązania 2. opracowanie projektu budowlano wykonawczego, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót 3. projekt usunięcia ewentualnych kolizji z innymi mediami - jeśli zajdzie konieczność, 4. wykonanie pomiarów natężenia ruchu z uwzględnieniem struktury kierunkowej i rodzajowej 5. opracowanie docelowej organizacji ruchu dla całego odcinka uwzględniając oznakowanie pionowe i poziome 6. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji 7. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę Zakres rzeczowy projektu obejmować będzie między innymi - przebudowę ul. 1 Maja na całej długości - zapewnienie odwodnienia - przebudowa nawierzchni jezdni wraz z poboczami - budowa peronów/zatok autobusowych - skomunikowanie peronów/zatok autobusowych - korekta skrzyżowań - jeśli zajdzie konieczność - przebudowę kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego (w razie konieczności) - w przypadku zajęcia działek prywatnych na mapie zasadniczej powinno zostać określone dane dotyczące zajęcia poszczególnej działki (powierzchnia zajętości). Uwagi: Obowiązujący plan zagospodarowania przestrzennego - tylko i wyłącznie dla niewielkiej części drogi Ilość egzemplarzy Projekt wstępny (koncepcja) wykonać w 3 egz. Projekt budowlano wykonawczy wykonać w 5 egz. Przedmiar robót w 4 egz. Kosztorys inwestorski w 2 egz. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz opracowaniem docelowej organizacji ruchu, w tym też zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD Termin wykonania projektu wstępnego (koncepcji) - 31.03.2010r. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. V. Remont drogi wewnętrznej ul. Mokra w Babicach 1. opracowanie projektu budowlano wykonawczego, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót 2. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji (w miarę potrzeby) 3. wykonanie badań nośności oraz uzyskanie opinii geologicznej w 3 pkt. 4. dokonanie zgłoszenia w Wydziale Architektury Zakres rzeczowy: - remont nawierzchni jezdni przy uzyciu materiałów innych niż w stanie obecnym (docelowo nawierzchnia asfaltobetonowa) - remont poboczy - zapewnienie odwodnienia Uwagi: Brak obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego Ilość egzemplarzy Projekt wykonać w 4 egz. Przedmiar robót w 4 egz. Kosztorys inwestorski w 2 egz. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Remont dróg wewnetrznych - ul. Azaliowa, Jaśminowa i Słoneczna w Zaborzu 1. opracowanie projektu budowlano wykonawczego, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wraz z opracowaniem szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót dla każdej ulicy osobno 2. uzyskanie zgód właścicieli gruntów, niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji (w miarę potrzeby) 3. wykonanie badań nośności oraz uzyskanie opinii geologicznej w 3 pkt. na każdej z ulicy 4. dokonanie zgłoszenia w Wydziale Architektury Zakres rzeczowy: - remont nawierzchni jezdni przy użyciu materiałów innych niż w stanie obecnym (docelowo nawierzchnia asfaltobetonowa) - wymiana krawężników, obrzeży - zapewnienie odwodnienia poprzez wykorzystanie istniejącej kanalizacji deszczowej Uwagi: Brak obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego Ilość egzemplarzy Projekt wykonać w 4 egz. - dla każdej ulicy osobno Przedmiar robót w 4 egz. - dla każdej ulicy osobno Kosztorys inwestorski w 2 egz. - dla każdej ulicy osobno Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. - może obejmować wszystkie ulice Projekt wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim, oraz zeskanowane zgody właścicieli gruntów, uzgodnienia branżowe, decyzje, przedstawić w formie elektronicznej w rozszerzeniu PDF - 1 płyta CD dla każdej ulicy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. data zakończenia: 2010-08-31 - dla zadania częściowego: 1 data zakończenia: 2010-07-31 - dla zadania częściowego: 2 data zakończenia: 2010-07-31 - dla zadania częściowego: 3 data zakończenia: 2010-07-31 - dla zadania częściowego: 4 data zakończenia: 2010-03-31 - dla zadania częściowego: 5 data zakończenia: 2010-03-31 - dla zadania częściowego: 6 W przypadkach uzasadnionych Zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 84000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie przejść dla pieszych wraz z budową chodnika przy istniejących zatokach autobusowych w rejonie skrzyż. DW 948 z ul. Adolfin i ul. Zerwisko w m. Grojec
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA DROGOWA "PYLON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA DROGOWA "PYLON" SP. Z O.O.
- Pracownia Drogowa PYLON sp. z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11 000 zł
- Oferta z najniższą ceną: 11 000 zł oferta z najwyższą ceną: 60 000 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przebudowa ul. Borowiec w Zaborzu w zakresie wykonania mijanek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA DROGOWA "PYLON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA DROGOWA "PYLON" SP. Z O.O.
- Pracownia Drogowa PYLON Sp. z o.o., ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15 000 zł
- Oferta z najniższą ceną: 15 000 zł oferta z najwyższą ceną: 52 500 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przebudowa ul. B. Chowańca w m. Grojec
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Inżynierskie MKM Spółka Jawna, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13 000 zł
- Oferta z najniższą ceną: 13 000 zł oferta z najwyższą ceną: 40 000 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przebudowa ul. 1-go Maja w Włosienicy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firm: Lider: ML DESIGN oraz FHU TREXAR, ul. Cieszyńska 224, 44-337 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29 300 zł
- Oferta z najniższą ceną: 29 300 zł oferta z najwyższą ceną: 100 000 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Remont drogi wewnętrznej ul. Mokra w Babicach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARAN JANUSZ PROJEKTOWANIE I NADZORY BUDOWLANE inż.Janusz Baran
jakie przetargi wygrała firma
BARAN JANUSZ PROJEKTOWANIE I NADZORY BUDOWLANE inż.Janusz Baran
- Projektowanie i Nadzory Budowlane, ul. Willowa 11, 32-620 Brzeszcze, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6 800 zł
- Oferta z najniższą ceną: 6 800 zł oferta z najwyższą ceną: 30 000 zł
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Remont dróg wewnętrznych - ul. Azaliowa, Jaśminowa i Słoneczna w Zaborzu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Inżynierskie MKM Spółka Jawna, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8 900 zł
- Oferta z najniższą ceną: 8 900 zł oferta z najwyższą ceną: 50 000 zł
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa i wdrożenie systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi wraz z migracją danych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau wOświęcimiu(dalej jako System)oraz udzieleniem licencji(...)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA ROK 2025 - CZ.II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezinka ul. Męczeństwa Narodów.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.