Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Wyszków: UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH
Numer ogłoszenia: 242030 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wyszków , Leszczydół Nowiny, ul. Leśników 27, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. +48 29 7425046, faks +48 29 7425046*8.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_wyszkow/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowiości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH (zadania częściowe nr od 1 do 5) a) Profilowanie dróg leśnych równiarką - łącznie 72,30 km. b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. REMONT DROGI NR INW 220-01343 (zadanie częściowe nr 5) Dwukrotne niwelowanie i profilowanie drogi żwirowej celem wyeliminowania zagłębień - 4,30 km. a) Po każdym niwelowaniu utwardzić wałem wibracyjnym, b) Prace należy wykonać tylko i wyłącznie po deszczu, gdy nawierzchnia jest mokra, c) W przypadku długotrwałej suszy po każdym niwelowaniu w znaczny sposób należy zwilżyć nawierzchnię. 3. DOWIEZIENIE ŻWIRU (zadania częściowe nr od 1 do 5) - łącznie 14 500 ton a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi. 4. USUNIĘCIE PODSZYTU UTRUDNIAJĄCEGO PRZEJAZD DROGAMI I LINIAMI ODDZIAŁOWYMI - ODKRZACZANIE (zadanie częściowe nr 5) a) Usuwanie drzew i krzewów (podszyt) po 3 mb z każdej strony drogi zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym, b) Przemieszczenie wyciętego materiału poza strefę czyszczenia 3 mb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) dla zadania częściowego nr 1: 2 700,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące siedemset 00/100). b) dla zadania częściowego nr 2: 2 900,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset 00/100). c) dla zadania częściowego nr 3: 3 500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). d) dla zadania częściowego nr 4: 2 400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100). e) dla zadania częściowego nr 5: 2 100,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące sto 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, tj. warunki dotyczące
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać iż dysponują doświadczeniem, tzn. że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. w szczególności dowiezienie i rozplantowanie żwiru albo budowa lub remont drogi za kwotę min. a) dla zadania częściowego nr 1 - 65 000,00 PLN; b) dla zadania częściowego nr 2 - 70 000,00 PLN; c) dla zadania częściowego nr 3 - 85 000,00 PLN; d) dla zadania częściowego nr 4 - 58 000,00 PLN; e) dla zadania częściowego nr 5 - 50 000,00 PLN; Wykonawca składający ofertę na 2 części zamówienia powyższy warunek winien zsumować, tj., posiadać dwa zamówienia na kwoty równe lub większe odnośnych zadań częściowych lub jedno zamówienie na kwotę równą lub większą sumie zadań częściowych na które składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że posiadają: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: 1) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury; 2) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np.: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 4 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.; b) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków itp.; c) okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego; d) brakiem wydania w zgodnym z przepisami terminie przez instytucje decyzji niezbędnych dla prowadzenia prac lub zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; 3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmianą sposobu wypłaty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia płatności częściowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 5) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_wyszkow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul. Leśników 27, 07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Leśników 27, 07-200 Wyszków, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: zawierać umowy ramowej, ustanowiać dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UTRZMANIE DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH: CZARY, WIŚNIEWO, PRZETYCZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH - 12,40 KM a) Profilowanie dróg leśnych równiarką b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. DOWIEZIENIE ŻWIRU - 3000 TON a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UTRZMANIE DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH: MAŁASZEJ, DALEKIE, KNUROWIEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH - 23,31 KM a) Profilowanie dróg leśnych równiarką b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. DOWIEZIENIE ŻWIRU - 3000 TON a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UTRZMANIE DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH:JEZIORKO, TUCHLIN, NATALIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH - 12,80 KM a) Profilowanie dróg leśnych równiarką b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. DOWIEZIENIE ŻWIRU - 4000 TON a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: UTRZMANIE DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH: PORZĄDZIE, OCHUDNO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH - 10,69 KM a) Profilowanie dróg leśnych równiarką b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. DOWIEZIENIE ŻWIRU - 2700 TON a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UTRZMANIE DRÓG LEŚNYCH W LEŚNICTWACH:NOWINY, SOMIANKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH: 1. PROFILOWANIE DRÓG LEŚNYCH - 13,10 KM a) Profilowanie dróg leśnych równiarką b) Bronowanie dróg profilowanych - wybranie korzeni, kamieni, darni. c) Utwardzenie dróg wałem wibracyjnym. 2. REMONT DROGI NR INW 220-01343. Dwukrotne niwelowanie i profilowanie drogi żwirowej celem wyeliminowania zagłębień - 4,30 km. a) Po każdym niwelowaniu utwardzić wałem wibracyjnym, b) Prace należy wykonać tylko i wyłącznie po deszczu, gdy nawierzchnia jest mokra, c) W przypadku długotrwałej suszy po każdym niwelowaniu w znaczny sposób należy zwilżyć nawierzchnię. 3. DOWIEZIENIE ŻWIRU - 1800 ton a) Dowiezienie żwiru (uziarnienie 0/60 mm) na drogi leśne wraz z rozplantowaniem, zagęszczeniem i korytowaniem w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym. b) W miejscach wskazanych przez leśniczego należy wykonać odwodnienie drogi. 4. USUNIĘCIE PODSZYTU UTRUDNIAJĄCEGO PRZEJAZD DROGAMI I LINIAMI ODDZIAŁOWYMI - ODKRZACZANIE - 7,28 KM a) Usuwanie drzew i krzewów (podszyt) po 3 mb z każdej strony drogi zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym, b) Przemieszczenie wyciętego materiału poza strefę czyszczenia 3 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.23-7, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.