Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Ełk: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Przebudowa budynku Przychodni Specjalistycznej w Ełku ul. Konopnickiej 1 - I Etap
Numer ogłoszenia: 242040 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Przebudowa budynku Przychodni Specjalistycznej w Ełku ul. Konopnickiej 1 - I Etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Przebudowa budynku Przychodni Specjalistycznej w Ełku ul. Konopnickiej 1 - I Etap. CPV 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Usługi nadzoru budowlanego 2.Przedmiotem nadzoru będą roboty budowlane wymienione poniżej: ETAP I - Piwnice 1.branża budowlana ( strona prawa i lewa ) 2.branża instalacji wod-kan i c.o. ( strona prawa i lewa ) 3.przyłącze kanalizacji sanitarnej budynku 4.branża specjalistycznej wentylacji mechanicznej 5.branża specjalistyczna - węzeł instalacji c.w.u. 6.branża specjalistyczna - instalacje elektryczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki a) Załącznik nr 2: przedmiar robót b) Załącznik nr 3: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Przebudowa Przychodni Specjalistycznej w Ełku. 3.Zakres nadzoru inwestorskiego obejmować będzie: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Normami Technicznymi przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez Wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawienia faktur przez Wykonawcę sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: uczestniczenie w pracach związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji w tym przygotowaniem danych technicznych udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu zrealizowanego obiektu do użytkowania udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2)okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, nadzorowali co najmniej jedną inwestycję ( o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł) polegającą na budowie, modernizacji obiektu służby zdrowia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5)przyjmą warunki określone w SIWZ; 6)ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz nadzorowanych robót budowlanych (min. 1) okresie ostatnich 3 lat poprzedzających postępowanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy).(Załącznik nr.4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
ul. Baranki 24
19-300 Ełk
pok. 027/A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24 19-300 Ełk Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego"
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.