eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa sprzętu sportowego i pomocy dydaktycznych oraz maszyny szorującej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w łku ul. Św. M>M. Kolbego 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Ełk: Dostawa sprzętu sportowego i pomocy dydaktycznych oraz maszyny szorującej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w łku ul. Św. M>M. Kolbego 11
Numer ogłoszenia: 242056 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbego 11, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 6203171, fax 0-87 6203171.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego i pomocy dydaktycznych oraz maszyny szorującej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w łku ul. Św. M>M. Kolbego 11.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I CPV 36400000-5 - artykuły i sprzęt sportowy Lp. 1bieżnia elektryczna - kpl 2 2atlas - kpl 2 3trenażer - kpl 1 4rower treningowy - kpl 2 5rower treningowy - kpl 2 6ergometr wioślarski - kpl 2 7sztanga - kpl 2 8stojaki . - kpl 2 9ławka - szt 1 10ławka - szt 2 11stojak na hantle . szt. 1 12gryf - szt. 1 13gryf - szt. 1 14zacisk do gryfów - szt. 4 15hantla - szt. 8 16hantla - szt. 8 17ciężąrek - szt. 12 18piłka - szt. 5 19piłka - szt. 5 20sztangielka - szt. 6 Grupa II CPV 36400000-5 - artykuły i sprzęt sportowy 1.Kozioł z regulacją wysokości - szt. 1 2.Skrzynia gimnastyczna trapezz wózkiem na kółkach łożyskowanych - 1 szt. . 3.Odskocznia gimnastyczna wyczynowa - 1 szt 4.Ławka korekcyjno-lecznicza z regulacją wysokości - 2 szt. 5. Nakładka Jeż na ławkę rehabilitacyjną tworzywo sztuczne powlekane elastyczną gumą,wymiary standardowe,- atest: normy PN i CE, 2 6.Ławka gimnastyczna - 3 szt. 7.Zestaw szkolny do unihokeja bramka 1,05 x 1,40 m,kije do unihokeja plastikowe, wysokość 85cm,- atest: normy PN i CE, 2 8.Zestaw do koszykówki - 2 szt. 9.Płotek treningowy halowy - 10 szt. Grupa III CPV 29500000-4 maszyny i części specjalnego zastosowania 1.Maszyna szorująco-zbierająca z zasilaniem bateryjnym do sprzątania - 1 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 29.50.00.00 - Maszyny i części specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia , zgodnie z art. 24.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( t.j. Dz .U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 1. W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1 - pkt. 4) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ) - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ) , - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( ( Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ),
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 ), 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. 2. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. Dokumenty dodatkowe: 1. Oświadczenie, w którym wykonawca potwierdza, że zapoznał się z SIWZ i umową oraz nie wnosi zastrzeżeń. 2. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5.elk.edu.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku ul. Św. M.M. Kolbego 11, 19-300 Ełk pokój 40.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 13:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku ul. Św. M.M. Kolbego 11, 19-300 Ełk pokój 40.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły i sprzęt sportowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżnia elektryczna,atlas,trenażer, rower treningowy,ergometr wioślarski,sztangi, stojaki, ławki, stojaki na hantle, gryfy, zaciski do gryfów, ciężarki, piłki, sztangielki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły i sprzęt sportowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozioł, skrzynia gimnastyczna, odskocznia, ławka korekcyjna, nakładak na jeż, ławki gimnastyczne, zestaw szkolny do unihokeja, zestaw do koszykówki, płotek treningowy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszyna i części specjalnego zastosowania.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna szorująco-zbierająca.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.50.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.