Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Toruń: Roboty dodatkowe związane z Budową parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu
Numer ogłoszenia: 24207 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Targi Toruńskie Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582090, faks 056 6582099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o któtrej mowa w art.3 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe związane z Budową parkingu dwupoziomowego dla samochodów osobowych wraz z infrastrukturą techniczną przy Placu Św. Katarzyny w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodatkowy zakres robót, związany z usprawnieniem systemu p.poż i oświetlenia t parkingu - w stosunku do zakresu umownego - polegający na : 1. Dostawie i montażu drzwi przeciwpożarowych wg uaktualnionej dokumentacji - 2 szt. 2. Dostawie i montażu klap dymowych na instalacji wentylacji między strefami pożarowymi - 2 szt. 3. Wykonaniu przedsionka przy windach wraz z wentylacją wg uaktualnionej dokumentacji 4. Wykonaniu instalacji elektrycznych - uzupełniających, takich jak: - instalacja zasilania wind przewodami siłowymi p.poż., oświetlenia szybów windowych, gniazda techniczne oraz doprowadzenie łączy telefonicznych, - podnoszenia szlabanów na płycie górnej i włączenie w system p.poż. - zmiana sposobu podgrzewania wjazdów, ze względu na zmianę nawierzchni wjazdów na kostkę granitową, - oświetlenie przystanków górnych wind (sterowanie zegarami astronomicznymi, wymagane zachowanie 200 lx przy drzwiach wind) - włączenie systemu p.poż do monitoringu PSP. - zmiana systemu oświetlenia ,oddzielenie czterech klatek schodowych, wjazdu i wyjazdu od systemu oświetlenia płyty dolnej , - sterowanie oświetleniem przez zegary astronomiczne bezobsługowo, rozdział oświetlenia zewnętrznego płyty górnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ALSTAL Grupa Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, Jacewo 76, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85278,00
Oferta z najniższą ceną: 85278,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85278,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Targi Toruńskie - jako zamawiający, łącznie spełnia poniższe okoliczności: - zamówienie ma charakter zamówienia dodatkowego w stosunku do udzielonego wcześniej zamówienia podstawowego, - wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia, - zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy z przyczyn technicznych jak i gospodarczych. Z uwagi na spełnienie powyższych przesłanek, można udzielić zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 a ustawy Pzp - po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
- Wymiana słupów oświetlenia zewnętrznego wraz z oprawami i okablowaniem na terenie Kampusu Uniwersyteckiego UMK w Toruniu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2025 r.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zamość
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.