Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Sztum: Rozbiórka budynków po byłym ZGKiM przy ul. Baczyńskiego w Sztumie
Numer ogłoszenia: 242086 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków po byłym ZGKiM przy ul. Baczyńskiego w Sztumie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Rozbiórka budynków po byłym ZGKiM w Sztumie 2 Parametry charakteryzujące budynki Budynek handlowy nr 1, Wymiary budynku 15.46 x 4,14 m wys. 3,85 m - powierzchnia zabudowy 64,00 m2 - kubatura 204,80 m3 - powierzchnia użytkowa 52,80 m2 - kondygnacji 1 parter Budynek warsztatowo-garażowy nr 2, Wymiary budynku 6,30 x 27,34 m + 6,65 x 29,90 wys. 3,70 m. - pow. Zabudowy: 363,80 m2 - kubatura 1346,00 m3 - powierzchnia użytkowa 323,00 m2 Budynek biurowy nr 3, Wymiary budynku 48,98 x 15,96 m wys. 8,76 m - powierzchnia zabudowy 791,20 m2 - kubatura 6416,60 m3 - powierzchnia użytkowa 1368,20 m2 - kondygnacji 2 Budynek gospodarczy nr 4, Wymiary budynku 14,97 x 6,13 m wys. 3,39 m. - powierzchnia zabudowy 64,70 m2 - kubatura 219,40 m3 - powierzchnia użytkowa 49,10 m2 Budynek garażowy murowany nr 5, Wymiary budynku 3,00 x 6,75 m wys. 2,54 m. - powierzchnia zabudowy 20,20 m2 - kubatura 51,40 m3 - powierzchnia użytkowa 15,20 m2 Budynek gospodarczy nr 6 Wymiary budynku 8.98 x 3,76 m wys. 3,27 m - powierzchnia zabudowy 36,40 m2 - kubatura 119,00 m3 - powierzchnia użytkowa 27,80 m2 - kondygnacji 1 parter Budynek warsztatowo- garażowy nr 7,8,9,16, Wymiary budynku 32,10 x 8,50 m wys. 3,40 m. - powierzchnia zabudowy 266,60 m2 - kubatura 909,00 m3 - powierzchnia użytkowa 243,00 m2 Budynek gospodarczo handlowy nr 10, 11, Wymiary budynku 4,70 x 9,85 m+ 4,15x4,90 m + 12,66x4,78 m wys. 3,20 m - powierzchnia zabudowy 127.80 m2 - kubatura 408,80 m3 - powierzchnia użytkowa 108,90 m2 - kondygnacji 1 parter Budynek magazynowy z rampo nr 12 Wymiary budynku 5,30 x 2,1 m wys. 3,60 m. - powierzchnia zabudowy 11,10 m2 - kubatura 40,40 m3 - powierzchnia użytkowa 7,50 m2 Budynek garażowy murowany nr 13 , Wymiary budynku 11,30 x 14,02 m wys. 4,15 m. - powierzchnia zabudowy 158,40 m2 - kubatura 650,40 m3 - powierzchnia użytkowa 140,50 m2 Budynek magazynowy nr 14 Wymiary budynku 6,60 x 5,30 m wys. 3,40 m. - powierzchnia zabudowy 34,90 m2 - kubatura 118,70 m3 - powierzchnia użytkowa 29,30 m2 Wiata magazynowy nr 15 Wymiary budynku: 22,00 x 6,80 m wys. 2,70 m. - powierzchnia zabudowy 151,80 m2 - kubatura 410,00 m3 - powierzchnia użytkowa 151,80 m2 Budynek garażowo magazynowy nr 17, Wymiary budynku: 10,30 x 16,90 m wys. 3,23 m. - powierzchnia zabudowy 174,20 m2 - kubatura 562,60 m3 - powierzchnia użytkowa 158,30 m2 Wiata magazynowy nr 19, Wymiary budynku: 6,00 x 3,00 m wys. 4,50 m. - powierzchnia zabudowy 18,00 m2 - kubatura 81,00 m3 - powierzchnia użytkowa 18,00 m2 Ogrodzenie murowane element nr 18 Slupy 51x51 ściany gr. 38 wymiary długość 40,00 m wysokość 3,00 m 3 Zakres prac obejmuje: rozbiórka urządzeń instalacji, rozbiórka okien, drzwi i bram, rozbiórka pokrycia dachu, rozbiórka konstrukcji betonowych i stalowych dachu, rozbiórka ścian murowanych i ścianek działowych, rozbiórka posadzek i elementów podłogowych, segregacja i wywóz odpadów z rozbiórki, uporządkowanie placu rozbiórki. Uwaga! Zgodnie z zapisem w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych materiały z rozbiórki są własnością Wykonawcy poza materiałem drogowym - nawierzchniowym np. trylinka, płyty drogowe, itp., którego Zamawiający jest właścicielem. W ofercie należy uwzględnić również segregację i przewóz pełnowartościowych materiałów drogowych przydatnych do ponownego wykorzystania, w miejsce Wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km. Wg PROJEKTU BUDOWLANEGO NA ROZBIÓRKĘ BUDYNKÓW PO BYŁYM ZGKIM W SZTUMIE - Zakład Usług Ogólnobudowlanych Józef Kozłowski - Kwidzyn 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - dokumentacja budowlana wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 3 900,00 złotych. (Słownie złotych trzy tysiące dziewięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty polegającej na rozbiórce budynku konstrukcji murowej o kubaturze 2 000 m3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Polskim Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2006r nr 156,poz.1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r nr 63, poz. 394)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas gdy Wykonawca przedstawi: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.2 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.3 Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym A.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. A.5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.6 Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w następującym zakresie: 2.1 Co do terminów wykonania i odbioru robót oraz zasad wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac, b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia, c) z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub z powodu trudności w koordynacji prac z firmami realizującymi inne zadania na tym samym terenie, d) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym: - powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis, - dotyczących zasad rozliczeń stron umowy, zapisy w ust. 2.1 lit. a - d, nie dotyczą zmiany wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. e) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową - w tym przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie ryczałtowe. 2.2 Co do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania. 2.3 Co do oznaczenia stron, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. 2.4 Co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru, art.). 2.5Co do wysokości wynagrodzenia w przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań technologicznych tańszych lub droższych przez obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia ryczałtowego. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39
82-400 Sztum
www.sztum.pl
e-mail: sztum@sztum.pl
tel. 055 640 63 03
fax. 055 640 63 00
godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie lub na adres zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum Pokój: Informacja Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Kompleksowy remont balkonów w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp z o.o stanowiących własność Zamawiającego
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Budowa ulicy Telefonicznej na odcinku od ulicy Natalii do ulicy gen. F. Kleeberga wraz z infrastrukturą na terenie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.