To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Sompolno: roboty remontowo-instalacyjne w budynku dawnego Ratusza Miejskiego w Sompolnie przy Placu Wolności 26 związane z realizacją inwestycji pn.: Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz
z dobudową sali widowiskowej.
Numer ogłoszenia: 242090 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211120 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo-instalacyjne w budynku dawnego Ratusza Miejskiego w Sompolnie przy Placu Wolności 26 związane z realizacją inwestycji pn.: Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz z dobudową sali widowiskowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia obejmuje: a.roboty remontowe polegające na: -wymianie pokrycia dachu nad oficyną Ratusza-dwuwarstwowe pokrycie papą termozgrzewalną wraz z deskowaniem połaci z desek o grub. 25 mm na pow. 102,92 m2 po uprzedniej rozbiórce pokrycia z blachy i wymianie 3 szt. krokwi o łącznej długości 24,90 m; obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk na pow. około 12 m2 oraz rynny i rury spustowe o dł. ok. 27 m. -wymianie 2 szt. okien w piwnicy Ratusza na nowe z PCV o łącznej pow. 1,77 m2 b.roboty instalacyjne polegające na: -wykonaniu podświetlenia wieży Ratusza poprzez montaż 4 szt. projektorów halogenowych o mocy 100 W, na wspornikach stalowych wraz z okablowaniem i sterowaniem godzinowym, -dostawie i instalacji zegara ratuszowego z czterema podświetlanymi cyferblatami o średnicy 85 cm, ze sterowaniem satelitarnym. Wygląd zegara przedstawia rysunek załączony do niniejszej SIWZ- zał. nr 4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego przed zamówieniem zegara ratuszowego. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia obywać się będzie w obiekcie budowlanym, w którym aktualnie trwają roboty budowlane na podstawie odrębnej umowy. 3.Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Nazwy, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: -gabarytów i konstrukcji-wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych, -charakteru użytkowego-tożsamość funkcji, -charakterystyki materiałowej-rodzaj i jakość tworzywa, -parametrów technicznych-np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp., wyglądu-struktura, faktura, barwa. 4.Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania,bez uwag,protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. 5.Zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają przedmiar robót, specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót oraz rysunki załączone do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
- Przedsiebiorstwo K.J.S Krzysztof Szurgot, 62-600 Koło, ul. Konarskiego 26, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34836,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36899,73
Oferta z najniższą ceną: 36899,73 / Oferta z najwyższą ceną: 36899,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SOMPOLNO
więcej: przetargi SOMPOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Budowa żłobka w Siennie
- Remont dachu na budynku szkolnym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach (budynek T1 wraz z łącznikiem)
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.