eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sompolnoroboty remontowo-instalacyjne w budynku dawnego Ratusza Miejskiego w Sompolnie przy Placu Wolności 26 związane z realizacją inwestycji pn.Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz z dobudową sali widowiskowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Sompolno: roboty remontowo-instalacyjne w budynku dawnego Ratusza Miejskiego w Sompolnie przy Placu Wolności 26 związane z realizacją inwestycji pn.: Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz z dobudową sali widowiskowej.
Numer ogłoszenia: 242090 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211120 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo-instalacyjne w budynku dawnego Ratusza Miejskiego w Sompolnie przy Placu Wolności 26 związane z realizacją inwestycji pn.: Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz z dobudową sali widowiskowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia obejmuje: a.roboty remontowe polegające na: -wymianie pokrycia dachu nad oficyną Ratusza-dwuwarstwowe pokrycie papą termozgrzewalną wraz z deskowaniem połaci z desek o grub. 25 mm na pow. 102,92 m2 po uprzedniej rozbiórce pokrycia z blachy i wymianie 3 szt. krokwi o łącznej długości 24,90 m; obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk na pow. około 12 m2 oraz rynny i rury spustowe o dł. ok. 27 m. -wymianie 2 szt. okien w piwnicy Ratusza na nowe z PCV o łącznej pow. 1,77 m2 b.roboty instalacyjne polegające na: -wykonaniu podświetlenia wieży Ratusza poprzez montaż 4 szt. projektorów halogenowych o mocy 100 W, na wspornikach stalowych wraz z okablowaniem i sterowaniem godzinowym, -dostawie i instalacji zegara ratuszowego z czterema podświetlanymi cyferblatami o średnicy 85 cm, ze sterowaniem satelitarnym. Wygląd zegara przedstawia rysunek załączony do niniejszej SIWZ- zał. nr 4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego przed zamówieniem zegara ratuszowego. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia obywać się będzie w obiekcie budowlanym, w którym aktualnie trwają roboty budowlane na podstawie odrębnej umowy. 3.Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Nazwy, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: -gabarytów i konstrukcji-wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych, -charakteru użytkowego-tożsamość funkcji, -charakterystyki materiałowej-rodzaj i jakość tworzywa, -parametrów technicznych-np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp., wyglądu-struktura, faktura, barwa. 4.Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania,bez uwag,protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. 5.Zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają przedmiar robót, specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót oraz rysunki załączone do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo K.J.S Krzysztof Szurgot, 62-600 Koło, ul. Konarskiego 26, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34836,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36899,73

  • Oferta z najniższą ceną: 36899,73 / Oferta z najwyższą ceną: 36899,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.