To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Lębork: UTWORZENIE ALTERNATYWNEGO POŁĄCZENIA DW214 Z DK6, CENTRUM MIASTA ORAZ TERENAMI INWESTYCYJNYMI POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM UL. MIESZKA I I DW214 (zwane dalej: PRZEBUDOWA ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I W LĘBORKU)
Numer ogłoszenia: 24209 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239189 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE ALTERNATYWNEGO POŁĄCZENIA DW214 Z DK6, CENTRUM MIASTA ORAZ TERENAMI INWESTYCYJNYMI POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM UL. MIESZKA I I DW214 (zwane dalej: PRZEBUDOWA ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I W LĘBORKU).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie alternatywnego połączenia DW214 z DK6, centrum miasta oraz terenami inwestycyjnym poprzez przebudowę ulic Kusocińskiego i Mieszka I wraz ze skrzyżowaniem ul. Mieszka I i DW214 w Lęborku (zwane dalej: PRZEBUDOWA ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I W LĘBORKU), poprzez: 1.1. wykonanie robót budowlanych - droga powiatowa ul. Kusocińskiego od skrzyżowania z ul. Olimpijczyków (ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Władysława IV (ze skrzyżowaniem) - długość odcinka ok. 630 m, budowa dwóch minirond, budowa skrzyżowania wyniesionego, budowa i przebudowa chodników, budowa drogi rowerowej, budowa i przebudowa oświetlenia, budowa kanalizacji deszczowej 1.2. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - droga powiatowa ul. Kusocińskiego od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z ul. Olimpijczyków (bez skrzyżowania) - długość odcinka ok. 610 mb, w tym przebudowa ok. 170 mb, budowa ok. 440 mb, budowa trzech minirond, budowa chodników, budowa drogi rowerowej, budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego, budowa kanalizacji deszczowej 1.3. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - droga powiatowa ul. Mieszka I od skrzyżowania z ul. Władysława IV (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z ul. Krzywoustego (bez skrzyżowania) - długość odcinka ok. 550 mb, skrzyżowanie wyniesione, chodniki, droga rowerowa, oświetlenie, kanalizacja deszczowa 1.4. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - droga wojewódzka 214 ul. Krzywoustego - od skrzyżowania z ul. Kościuszki (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z ul. Kaszubską (ze skrzyżowaniem) - długość odcinka ok. 315 mb, budowa małego ronda, budowa dwóch skrzyżowań skanalizowanych, budowa i przebudowa chodników, budowa drogi rowerowej, budowa zatok autobusowych, przebudowa oświetlenia, budowa kanalizacji deszczowej 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem decyzji Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla zakresu opisanego w punktach 1.2.-1.4., w tym: 2.1.1. wykonanie map do celów projektowych (1 egz. map należy przekazać Zamawiającemu niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) 2.1.2. wykonanie kompletnej wielobranżowej (dla każdej branży oddzielnie) dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) (Załącznik nr 11 do SIWZ) i zgodnie z poniższymi uwagami: a. budowę sieci kanalizacji deszczowej na odcinku ulic Mieszka I - Krzywoustego należy zaprojektować zgodnie z Koncepcją Projektową Odprowadzenia Wód Deszczowych z ciągu ulic Mieszka I - Krzywoustego - Kaszubska w Lęborku opracowaną przez Tadeusza Mazurkiewicza - Załącznik nr 17 do SIWZ. Dodatkowo należy zaprojektować dwie studnie w ciągu ulicy Mieszka I wyprowadzone i podłączone poprzecznie do kolektora w kierunku działki nr 115 obręb 11 (Szkoła Podstawowa nr 5). Studnie umieścić możliwie blisko granicy działki dla zapewnienia w przyszłości możliwości podłączenia odwodnienia terenu Szkoły. b. budowę sieci kanalizacji deszczowej na odcinku ul. Nowa Kusocińskiego należy zaprojektować do włączenia w istniejącą sieć deszczową w ulicy Kusocińskiego c. w zakresie drogi wojewódzkiej Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku uzgodnił PFU pismem z dnia 08.02.2013 znak ZDW-5/dk/542/2096/214/2012/13 - Załącznik nr 19 do SIWZ. Należy uwzględnić uwagi zawarte w piśmie, co zostało uwzględnione na rysunku nr 1 korygującym do PFU stanowiącym Załącznik nr 20 do SIWZ. Dodatkowo skrzyżowanie ulicy Krzywoustego (DW214) z ulicą Wicka Rogali należy zaprojektować w sposób umożliwiający wjazd i wyjazd pojazdów ciężarowych typu TIR w ulicę Wicka Rogali, co zostało uwzględnione na rysunku nr 2 korygującym do PFU stanowiącym Załącznik nr 21 do SIWZ. Dodatkowo należy uwzględnić dojścia do budynków przy ul. Krzywoustego, co zostało uwzględnione na rysunku nr 3 korygującym do PFU stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ. d. wprowadza się korektę do PFU w zakresie rejonu skrzyżowania ulic Nowa Kusocińskiego - Łasaka - Kusocińskiego - rysunek nr 4 korygujący do PFU stanowiący Załącznik nr 23 do SIWZ e. w związku z planowanymi przez MPWiK pracami remontowymi na sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (zgodnie z pkt. 2.3.11.c) nawierzchnia jezdni ulicy Mieszka I podlega całkowitej rozbiórce i wykonaniu nowej nawierzchni dla kategorii ruchu KR2 f. wprowadza się korektę do przedmiaru robót wykazanego w PFU - Załącznik nr 24 do SIWZ. Korekta nie obejmuje kanalizacji deszczowej zgodnie z pkt. 2.1.2.a. g. drogi rowerowe należy zaprojektować jako drogi o nawierzchni asfaltowej, z asfaltu czarnego, w obrębie przecięcia z jezdniami lub zjazdami oznakowane na całej powierzchni na czerwono przy użyciu oznakowania grubowarstwowego h. wyspy środkowe na minirondach należy zaprojektować w krawężniku wyniesionym na 4 cm, wnętrze wyspy z kostki kamiennej 16 cm i. na odcinku pomiędzy ulicą Olimpijczyków a wjazdem na teren stadionu i parkingu należy zaprojektować wymianę nawierzchni jezdni wraz z krawężnikami (w tym wyniesione przejście dla pieszych z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm), korektę skrzyżowania z drogą wjazdową na stadion i parking (zmiana promieni łuków) i chodnik wzdłuż tego odcinka drogi. Szkic rozwiązania stanowi Załącznik nr 36a do SIWZ. Projekt wykonać w koordynacji z projektem parkingu, z której wyciąg stanowi Załącznik nr 36b do SIWZ..2.1.3. w dokumentacji projektowej należy uwzględnić warunki wydane przez zarządców sieci: a. przebudowę sieci elektroenergetycznej należy zaprojektować zgodnie z Warunkami Przebudowy Sieci nr 12/P83/03934 wystawionymi przez ENERGA OPERATOR w dniu 13.02.2013 - Załącznik nr 12 do SIWZ. b. budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego należy zaprojektować zgodnie z pismami ENERGA OŚWIETLENIE z dnia 07.01.2013 znak EOŚ-7175/NO3-MG/2013 - Załącznik nr 13 do SIWZ c. przebudowę sieci telekomunikacyjnej należy zaprojektować zgodnie z pismem Telekomunikacji Polskiej z dnia 17.12.2012 znak TOTTNSCU/1041/2012 - Załącznik nr 14 do SIWZ. d. na sieci gazowej należy zaprojektować roboty zgodnie z Uzgodnieniem 0541/272/ES/2012 z dnia 27.11.2012 - Załącznik nr 15 do SIWZ. e. przebudowę sieci telewizji kablowej należy zaprojektować zgodnie z pismem Telewizji Kablowej Słupsk z dnia 10.12.2013 - Załącznik nr 16 do SIWZ. f. przebudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi wystawionymi przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lęborku w dniu 22.11.2012, znak L.dz. NR/4832/2012 - Załącznik nr 18 do SIWZ. 2.1.4. wykonanie podziałów działek dla wydzielenia pasa drogowego: a. obowiązkiem wykonawcy jest zaprojektować całość inwestycji na działkach wykazanych w Decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach Realizacji Przedsięwzięcia z dnia 27.06.2013 znak OŚG.6220.10.2013.P - Załącznik nr 25 do SIWZ. W przypadku gdyby należało skorzystać z innych działek wykonawca dokona zmiany decyzji na własny koszt i własnym staraniem. b. w ramach zadania należy dokonać wydzielenia pasa drogowego w minimalnym zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania. 2.1.5. wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu dla drogi powiatowej i wojewódzkiej 2.1.6. wykonanie badań gruntowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający dysponuje Opinią geotechniczną dla programu funkcjonalno-użytkowego modernizacji odcinków ul. Krzywoustego, Mieszka I i Kusocińskiego w Lęborku - Załącznik nr 33 do SIWZ. 2.1.7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, w tym: a. uzgodnienie projektu w ZUDP b. uzyskanie pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów jeśli zajdzie taka potrzeba c. doprowadzenie do uzyskania dla drogi powiatowej i wojewódzkiej decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 687). Decyzje mają być opatrzone rygorem natychmiastowej wykonalności. 2.1.8. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji w następujący sposób: a. Projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - do przekazania dla Zamawiającego: co najmniej 1 egzemplarz zatwierdzony oraz 2 inne egzemplarze wraz z wersją elektroniczną b. Projekty wykonawcze opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 3 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną c. Przedmiary robót opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 3 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc, .pdf) d. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane - w 1 egzemplarzu do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną e. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - w 3 egzemplarzach dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną f. Kosztorysy inwestorskie opracowane dla każdego rodzaju robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389) - w 1 egzemplarzu dla każdej branży do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc, .pdf, inne). g. Projekt organizacji ruchu opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych z dnia 31.07.2002r. (Dz.U. nr 170 z 12 października 2002r.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz. 1784), Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach - załącznik do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. (Dz.U. 220 poz. 2181 z dnia 23.12.2003r.) - w 1 egzemplarzu do przekazania dla Zamawiającego (niezależnie od innych niezbędnych egzemplarzy) wraz z wersją elektroniczną w ogólnie dostępnych formatach (np. .doc, .pdf, inne). 2.2. zrealizowanie wymogów promocji Projektu, tj. 2.2.1. wykonanie, dostarczenie i umieszczenie na terenie budowy (przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych) dwóch tablic informacyjnych o wymiarach min. 1,50 m x 2 m (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 26 do SIWZ) a. dokładne miejsce ustawienia tablic zostanie ustalone podczas przekazania terenu budowy. Zamawiający wymaga, aby tablice ustawione zostały na dwóch końcach realizowanego w danym etapie odcinka. Po zakończeniu realizacji danego odcinka tablice zostaną przez Wykonawcę przestawione na końce kolejnego odcinka. b. Tablice muszą być umieszczone na konstrukcji metalowej zapewniającej ich stateczność i bezpieczeństwo, na wysokości min. 2 m ponad poziomem gruntu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe utrzymanie tablic podczas prowadzenia prac. c. Po zakończeniu prac tablice wraz z konstrukcjami zostaną przez Wykonawcę zdemontowane i przewiezione do magazynu wskazanego przez Zamawiającego. 2.2.2. wykonanie, dostarczenie i umieszczenie w terenie w momencie rzeczowego zakończenia realizacji inwestycji czterech tablic pamiątkowych o wymiarach min. 70 cm x 90 cm (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 26 do SIWZ) a. miejsce ustawienia tablic zostanie ustalone na roboczo. Zamawiający planuje ustawienie tablic na końcach realizowanej inwestycji: na ul. Kusocińskiego od strony ul. Jana Pawła II, na ul. Krzywoustego od strony ronda Jana Pawła II i od wjazdu od strony Kościerzyny, na ul. Kaszubskiej od wjazdu od strony Lini b. Tablice muszą być umieszczone na konstrukcji metalowej zapewniającej ich stateczność i bezpieczeństwo, na wysokości min. 2m ponad poziomem gruntu. c. Wykonawca uzyska odpowiednie pozwolenia na umieszczenie tablic (w tym w pasie drogi wojewódzkiej), w tym stosowane uzgodnienia, zgłoszenia robót lub wskaże tablice w decyzjach ZRID 2.2.3. wymogi promocji należy zrealizować zgodnie z Załącznikiem nr 12 do Przewodnika Beneficjenta RPO WP 2007-2013 - Wytyczne dotyczące promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 - Załącznik nr 27 do SIWZ. 2.3. realizację robót budowlanych, w tym: 2.3.1. dla zakresu opisanego w punktach 1.2 - 1.4. roboty budowlane zrealizować na podstawie dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem pkt. 3.2.) i decyzji ZRID uzyskanych przez Wykonawcę; 2.3.2. dla zakresu opisanego w punkcie 1.1. roboty budowlane zrealizować na podstawie decyzji ZRID nr 4/2012 z dnia 28.12.2012 stanowiącej Załącznik nr 28 do SIWZ oraz na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 29 do SIWZ; 2.3.3. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie 2.3.4. opracowanie, zatwierdzenie i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych: a. organizacja ruchu i sposobu prowadzenia prac musi zapewniać nieprzerwany dojazd do posesji w dni wolne od pracy i po godzinach prowadzenia prac b. w związku z faktem, iż ulica Krzywoustego ze skrzyżowaniem z ulicą Kaszubską stanowi dojazd do cmentarza, Zamawiający wymaga aby wykonawca udostępnił do ruchu jezdnię dwupasmową dwukierunkową na tym odcinku w okresie 30.10.-04.11.2014 c. organizacja ruchu musi zapewniać nieprzerwany dojazd autobusów dowożących dzieci do basenu d. przez ulicę Kusocińskiego (od ul. Jana Pawła II do pętli przy ulicy Olimpijczyków) oraz przez ulicę Krzywoustego kursują autobusy komunikacji miejskiej. Tymczasowa organizacja ruchu winna zostać uzgodniona z Zakładem Komunikacji Miejskiej w Lęborku. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z ewentualną zmianą tras autobusów. 2.3.5. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych 2.3.6. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu, 2.3.7. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 2.3.8. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w PFU, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 2.3.9. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 2.3.10. uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych 2.3.11. dodatkowe uwagi odnośnie prowadzenia robót budowlanych: a. należy zrealizować roboty zgodnie z pismem Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej - Załącznik nr 30 do SIWZ. b. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia terenu budowy gestorom poszczególnych sieci dla dokonania ich przebudowy w zakresie kolidującym z realizowanymi robotami. c. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia terenu budowy na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji dla dokonania przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie niekolidującym z realizowanymi robotami. MPWiK zamierza dokonać przebudowy sieci w ciągu ulicy Mieszka I w Lęborku. Czas niezbędny na dokonanie przebudowy - 15 dni roboczych. d. do obowiązków Wykonawcy należy realizacja wszelkich wymogów jakie postawia decyzje ZRID, w szczególności w zakresie przebudowy infrastruktury działek przylegających, odtworzenia ogrodzeń itp. e. oznakowanie poziome na całym zakresie robót wykonać należy jako grubowarstwowe 3. Ustalenia dodatkowe do projektowania i robót budowlanych: 3.1. Prace projektowe i roboty budowlane mają uzyskać certyfikat BQC lub równoważny kosztem i staraniem Wykonawcy. Zakres działań określających równoważność została opisana w Załączniku nr 31 do SIWZ. Dokumentacje wykonawcze branżowe (dotyczy pkt. 2.1.3.: a, c) Zamawiający przekaże zarządcom sieci, aby dokonali niezbędnej przebudowy, zgodnie z uzgodnioną dokumentacją, w ramach terenu budowy na swój koszt, zgodnie z art. 39 ust. 5 Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2013r. poz. 260 z późn. zm.). Obowiązkiem Wykonawcy będzie udostępnienie terenu budowy dla przeprowadzenia tych przebudów.. 3.3. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót (zawarty w PFU z zastrzeżeniem pkt. 2.1.2.f oraz zawarty w dokumentacji projektowej zgodnie z pkt. 2.3.2) należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje PFU, dokumentacja projektowa i SIWZ. 3.4. Zamawiający niezwłocznie wystawi Wykonawcy pełnomocnictwo (w niezbędnej ilości) do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, z uzyskaniem decyzji ZRID włącznie (wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka. Zamawiający wymaga aby każde wystąpienie zostało z nim uzgodnione. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rozwiązania projektowe należy każdorazowo z nim uzgadniać, a w przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian do zaakceptowanych rozwiązań, zaistniałych wskutek otrzymanych decyzji, opinii czy uzgodnień, zmiany te i ich skutki należy ponownie uzgodnić z Zamawiającym. Rozpoczęcie robót budowlanych możliwe będzie po zatwierdzeniu kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego przez Zamawiającego. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 3.7. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych. 3.8. Realizacja zadania objęta jest decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia z dnia 27.06.2013, znak OŚG.6220.10.2013.P, wydaną przez Burmistrza Miasta Lęborka - Załącznik nr 25 do SIWZ. Wszystkie prace projektowe i budowlane muszą być prowadzone zgodnie z powyższą decyzją. Do uzyskania decyzji sporządzona została Inwentaryzacja przyrodnicza w zakresie występowania gatunków roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną na drzewach przeznaczonych do wycinki - Załącznik nr 32 do SIWZ. Wyjście poza zakres Inwentaryzacji wykonawca dokona na własny koszt i własnym staraniem w zakresie uzyskania stosownych pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów. 3.9. Obowiązkiem Wykonawcy jest rozbiórka istniejących nawierzchni i elementów drogowych: 3.9.1. przed rozbiórką wszelkich nawierzchni (jezdnie, chodniki, krawężniki, obrzeża) oraz wycinką drzew i krzewów komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (średnia odległość - materiały sypkie (frez asfaltowy) 6 km, inne materiały 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty betonowe, krawężniki na palety). 3.9.2. materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (gruz, materiały ziemne) Wykonawca zutylizuje jeśli zajdzie taka konieczność 3.10. Wszelkie nazwy własne przywołane w PFU, dokumentacji projektowej i innych dokumentach służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w PFU lub dokumentacji projektowej. 3.11. Zamawiający wymaga aby poszczególne odcinki dróg były oddawane do ruchu niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych. 3.12. Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6. 6.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 6.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi element realizacji Projektu: UTWORZENIE ALTERNATYWNEGO POŁĄCZENIA DW214 Z DK6, CENTRUM MIASTA ORAZ TERENAMI INWESTYCYJNYMI POPRZEZ PRZEBUDOWĘ ULIC KUSOCIŃSKIEGO I MIESZKA I WRAZ ZE SKRZYŻOWANIEM UL. MIESZKA I I DW214, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13922956,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7757809,32
Oferta z najniższą ceną: 7757809,32 / Oferta z najwyższą ceną: 13256202,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dozór i ochrona mienia Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku, ul. Wojska Polskiego 25 w roku 2025
- Obsługa kotłowni zlokalizowanej na terenie ZPD LP w Lęborku w roku 2025
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku"
- Remont dachów na obiektach SPS ZOZ w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.