Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Chojnice: dostawa mięso i wędlin
Numer ogłoszenia: 242109 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej, ul. Świętopełka 1, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0-52 3972996, fax 0-52 3972996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bursa@bursa.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięso i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ 1 filet z indyka wędzony kg 55 2 tatrzańska kg 30 3 szynka gotowa kg 35 4 krakowska parzona kg 50 6 żywiecka kg 80 7 mortadela kg 50 8 szynka drobiowa miel kg 50 9 mielonka wieprzowa kg 40 10 polędwica drobiowa kg 50 11 szynka drobiowa kg 50 12 szynka z dodatkami kg 30 13 wędlin drobiowe grube kg 70 14 biała kg 90 15 parówki drobiowe kg 50 16 parówki wieprzowe kg 50 17 pasztetowa wieprzowa kg 60 18 metka drobno mielona kg 60 19 pieczeń wieprzowa kg 25 20 zwyczajna kg 220 22 szynka wieprzowa kg 80 23 galaretka drobiowa kg 65 24 ogonówka kg 30 25 wędlina delikatesowa kg 50 26 wędlina szynkowa kg 25 28 filet złocisty kg 30 29 schab wieprzowy z/k kg 380 30 schab wieprzowy b/k kg 80 31 karkówka wiep. z/k kg 50 32 karkówka wiep. b/k kg 150 33 mięso wiep. b/k kg 300 34 wołowina extra kg 20 35 wołowina gulaszowa kg 80 36 wątroba wieprzowa kg 60 37 mięso mielone kg 65 38 kości wieprzowe kg 20 39 kości wołowe kg 60 40 boczek surowy kg 65 41 boczek wędzony paski kg 110 42 kurczaki świeże kg 560 43 filety z kurczaka-piersi kg 250 44 pałki z kurczaka kg 650 45 porcja rosołowe kg 340 47 filety z indyka-piersi kg 250
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3/ W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - prowadzą działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia, 3.2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, b niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwo Powiatowe w Chojnicach
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach ul Świętopełka 1 89-620 Chojnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Bursa dla łodzieży Szkolnej w Chojnicach ul Świętopełka 1 89-620 Chojnice sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzatania
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na części.
- Dostawy artykułów spożywczych do Powiatowej Bursy dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- "Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach"
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.