Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Sulechów: Remont kamienicy przy Placu Ratuszowym 7 w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 242166 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej Plac Ratuszowy 7 w Sulechowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kamienicy przy Placu Ratuszowym 7 w Sulechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje prace remontowo - rewitalizacyjne budynku przy Placu Ratuszowym 7 w Sulechowie wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. 3 SIWZ. Realizacja przedmiotu umowy przebiegać będzie zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz pozwoleniem na budowę nr KZ.4030-86/08 z dnia 15-05-2009r. i AB.7351-06-102/09 z dnia 17-06-2009r. zawartym w rozdziale 2 SIWZ. 2. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie przy rewitalizacji obiektów zabytkowych, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym. 5. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet atestów i certyfikatów wraz z ich zestawieniem. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace: Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. 7. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót.8. Jeżeli Zamawiający zażąda badań dotyczących jakości użytych do wykonania zamówienia materiałów, to Wykonawca zobowiązany jest je przeprowadzić na koszt własny. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 10. Zamawiający nie przewiduje dokonywania przedpłat na roboty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określono w pkt. 11.1 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w zdaniu 1, należy dołączyć dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami pkt. 8. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno - techniczny w celu obsadzenia stanowisk: - kierownik robót z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174) 4. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób - w pełni sprawny podstawowy sprzęt umożliwiający wykonanie robót w terminie wskazanym w pkt. 5 Instrukcji dla Wykonawcy. 5. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej 1 zamówienia w okresie ostatnich 5 lat udokumentowanego referencjami, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom remontowo-rewitalizacyjnym o wartości minimum 200.000,00 zł netto. 6. Podwykonawcy: Zamawiający nie ogranicza udziału Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Przy zawieraniu umów stosuje się postanowienia art. 64 (apostrof)71 Kodeksu cywilnego. 7. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 8. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 9. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego. 10. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę >>spełnia<< natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę >>nie spełnia<< i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dane Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 do SIWZ z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (konieczny odpis uprawnień kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa), oraz podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy. 5. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom remontowo-rewitalizacyjnym o wartości minimum 200.000,00 zł netto-na załączniku nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). Załączone dokumenty powinny wskazywać zakres wykonanych robót opowiadających w swoim rodzaju przedmiotowi zamówienia, wartość tych robót oraz termin wykonania tych prac. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) opisane jako załącznik nr 5. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej opisany jako załącznik nr 6. 8. Dowód wpłaty/wniesienia wadium opisany jako załącznik nr 7. 9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) opisaną jako załącznik nr 8. 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7.6.1, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych opisane jako załącznik nr 9. Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty opisane w pkt. 6 i 7 muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl/ Sekcja: Zamówienia publiczne - Wg ustawy PZP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pok. 19 (II piętro) po okazaniu dowodu opłaty za SIWZ na kwotę 30zł brutto: Płatne na konto WBK S.A.:22109015800000000058058050470 lub gotówką w pokoju 22 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywne dostawy odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.