Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Poznań: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/77/2013.
Numer ogłoszenia: 242214 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/77/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Rostworowo ul. Sobocka 9/1,2. część 2: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Rostworowo ul. Ogrodowa 3/1. część 3: wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Raduszyn ul. Raduszyńska 5. część 4: wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Poznań, ul. Karpia 9. część 5: wykonanie indywidualnej instalacji c. o. - Jagniewice 7a/3, 7b/5,7. część 6: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Czarnotki 49. część 7: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Oporowo 22/1. część 8: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Niemierzewo 4/5. część 9: wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Świączyń 22, 23. część 10: wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Czerniejewo, ul. Pałacowa 29/33. część 11: wykonanie przyłącza wodociągowego - Grubsko 17..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.11.10-9, 45.33.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, w zakresie wykonania zbiornika bezodpływowego na ścieki wraz z instalacją kanalizacyjną o wartości co najmniej 15 000,00 zł każda oraz załączą dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy części 1, 2, 6, 7, 8, 9). b) należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, w zakresie budowy przyłącza wodociągowego lub sieci wodociągowej o wartości co najmniej 40 000,00 zł każda oraz załączą dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy części 11). c) należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, w zakresie budowy przyłącza kanalizacyjnego lub sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej 30 000,00 zł każda oraz załączą dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy części 3, 4, 10). d) należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, w zakresie budowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda oraz załączą dowody, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy części 5). W przypadku złożenia oferty zarówno na wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki wraz z kanalizacją, budowę przyłącza wodociągowego lub sieci wodociągowej, budowę przyłącza kanalizacyjnego lub sieci kanalizacyjnej oraz budowę instalacji centralnego ogrzewania Wykonawcy muszą wykazać w sumie 12 wykonanych robót budowlanych, zgodnie z zapisem w pkt. 3 lit. a), b), c) i d). Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, załączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dowodów określających, czy w/w roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą że: a) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierowników budowy w specjalnościach: - instalacji sanitarnych (dotyczy części 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9), - konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy części 1, 2, 6, 7, 8, 9), - elektrycznej (dotyczy części 5 ) oraz są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcję wszystkich warunków wymagalnych dla poszczególnych funkcji. b) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót w specjalności: - instalacji sanitarnych (dotyczy części 3, 4, 10, 11), oraz są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcję wszystkich warunków wymagalnych dla poszczególnych funkcji. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykazu osób oraz oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna wykonawców, którzy: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 18 000,00 zł (dotyczy części 1), b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł (dotyczy części 2), c)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (dotyczy części 3), d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 26 000,00 zł (dotyczy części 4), e)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (dotyczy części 5), f)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dotyczy części 6), g)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (dotyczy części 7), h)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 12 000,00 zł (dotyczy części 8), i)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 58 000,00 zł (dotyczy części 9), j)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 9 000,00 zł (dotyczy części 10), k)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dotyczy części 11), Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na przedstawieniu aktualnej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: - pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy) złożone w oryginale, zawierające wskazanie: a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c)ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wraz z ofertą złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się aktualnego odpisu z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wprowadzone zmiany dotyczące umówionego terminu wykonania zamówienia: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy lub stosownym protokole wpisem Kierownika budowy, potwierdzonym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Przedstawiciela zamawiającego. 4. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez zamawiającego, b) przekazanie placu budowy z opóźnieniem. 5. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy, c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1-6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 6. Zmiany osobowe: w przypadku braku możliwości świadczenia funkcji przez osobę wskazaną w wykazie, z przyczyn, których nie można było przewidzieć, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby na zastępstwo, przy czym osoba ta musi mieć kwalifikacje nie niższe niż wymienione.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, pok. 217..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61 - 701 Poznań, Kancelaria Zamawiającego - parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Rostworowo ul. Sobocka 9/1,2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Rostworowo ul. Ogrodowa 3/1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Raduszyn ul. Raduszyńska 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Poznań, ul. Karpia 9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie indywidualnej instalacji c. o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie indywidualnej instalacji c. o. - Jagniewice 7a/3, 7b/5,7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Czarnotki 49..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Oporowo 22/1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Niemierzewo 4/5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki - Świączyń 22, 23..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - Czerniejewo, ul. Pałacowa 29/33..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie przyłącza wodociągowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza wodociągowego - Grubsko 17..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Poprawa efekt. energet.bud. użytecz. pub. na ter. Gminy Panki-Termo bud. Gminnego Przedszkola w Pankach wraz z real. progr. rozwoju instyt. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Modernizacja systemów ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Droga Trzeposka 14 w Toruniu.
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków w części miejscowości Lubsza
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Dorohusk-Etap III - budowa V części wodociągu w m. Brzeźno.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.