Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Częstochowa: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II.
Numer ogłoszenia: 242229 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego , ul. Pułaskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 324 12 28, 324 12 06, faks (034) 343 241 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II 1. Podstawowym zadaniem Inspektora jest zarządzanie z upoważnienia Zamawiającego Przedsięwzięciem w sposób zapewniający osiągnięcie celu podstawowego, który będzie satysfakcjonował Zamawiającego, to jest wykonanie Przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz wszelkie działania umożliwiające oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania. Zamawiający zleci Wykonawcy świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II polegającego w szczególności na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: 1) Robót ogólnobudowlanych na obiekcie B1, 2) Robót ogólnobudowlanych na obiekcie B2, 3) Wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, 4) Wykonaniu wewnętrznej instalacji wodociągowej, 5) Wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, 6) Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, 7) Wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu, 8) Wykonaniu instalacji sprężonego powietrza, 9) Wykonaniu instalacji anteny, 10) Wykonaniu instalacji oddymiania, 11) Wykonaniu instalacji teleinformatycznych, 12) Wykonaniu instalacji niskoprądowych (SAP, SSWiN, DSO), 13) Wykonaniu instalacji monitoringu, 14) Wykonaniu instalacji elektrycznych, 15) Zakupie i montażu wyposażenia, 16) Wykonaniu zagospodarowania terenu, 17) Wykonaniu wiaty rzeźbiarskiej z instalacją i wyposażeniem 2. Do zarządzaniem Przedsięwzięciem w zakresie realizacji w zgodności z dokumentacją projektową oraz opiniowania i dokonywania niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej Inspektor będzie dysponował Personelem odpowiednio wykwalifikowanych inżynierów i innych fachowców zdolnych do wypełniania takich obowiązków zgodnych z ustawami: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane i ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych - dla osiągnięcia przez Zamawiającego celu podstawowego. 3. Obowiązki i uprawnienia Inspektora obejmują w szczególności: a) stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz zapisami dokonanymi przez Wykonawcę w dzienniku budowy, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektorów nadzoru inwestorskiego, z uwarunkowaniami określonymi w ppkt. d) c) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian istotnych przygotowanie dokumentacji zamiennej i wszelkich wystąpień do instytucji opiniujących i organu wydającego nowe pozwolenie na budowę, d) uzyskiwanie zgody od właściciela osobistych praw autorskich do rozwiązań projektowych w zakresie wprowadzanych rozwiązań zamiennych nie powodujących istotnych zmian w projekcie, lub zgody na rozwiązania projektowe w przypadku konieczności wprowadzenia istotnych zmian w projekcie, e) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej - Wykonawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w terminie nie później niż 3 dni robocze od daty ich zgłoszenia, f) wyjaśnianie z wykonawcą robót wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, g) sporządzanie dodatkowych szkiców objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli sytuacja na budowie będzie tego wymagała, i zatwierdzanie ich z właścicielem osobistych praw autorskich i rozwiązań projektowych h) uczestnictwo w Radach Budowy, i) udział w odbiorach technicznych, w odbiorach urzędowych i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, j) zapewnienie udziału osób pełniących nadzór autorski lub ich przedstawicieli w poszczególnych branżach budowlanych w sprawowaniu nadzoru autorskiego zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia, k) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami prawa; l) niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub inspektorów nadzoru inwestorskiego o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji inwestycji, a w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach z dokumentacją projektową, m) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy przez osoby uprawnione, n) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, za zgodą właścicieli osobistych praw autorskich rozwiązań projektowych o) sporządzanie protokołów, notatek i/lub zapisów z ustaleń, p) opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na roboty dodatkowe nie objęte dokumentacją projektową a wynikłe i wprowadzone w trakcie realizacji robót, q) niezwłoczne uzgadnianie i ocenę zasadności, wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub korygujących w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót w toku prowadzonych prac, w szczególności w stosunku do rozwiązań technicznych i technologicznych, po uzyskaniu zgody właścicieli osobistych praw autorskich i rozwiązań projektowych obiektów r) wizytację na budowie stosownie do postępu robót budowlanych. 4. Inspektor zapewni wykonanie Przedsięwzięcia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w sposób określony w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roki nr 156 poz. 1118 wraz z późn. zmianami) w szczególności z zachowaniem warunków art. 5 i art. 7. oraz zapisami ustaw: Prawo zamówień publicznych i ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie wymaga się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZ USŁUG - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi nadzoru autorskiego dla realizacji robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa obiektów kubaturowych o funkcji oświatowej wraz z wyposażeniem (wg. PKOB klasa 1263 tj. Budynki szkół i instytucji badawczych oprócz stacji meteorologicznych i hydrologicznych i budynków obserwatoriów) o kubaturze obiektów minimum 10 500 m3 każdy o wartości brutto co najmniej 11 000 000,00 PLN każdy, która zawierała wyposażenie w meble i sprzęt klasopracowni na kwotę min. 2 000 000 PLN brutto. Należy wykazać wykonanie tych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję Lidera zespołu/Inspektora nadzoru autorskiego i jednocześnie koordynatora branżowych inspektorów nadzoru autorskiego, która: - posiada wyższe wykształcenie techniczne, oraz uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlane lub architektonicznej w zakresie projektowania bez ograniczeń, - posiada minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem inspektorów nadzoru autorskiego w charakterze Inspektora/Lidera inspektorów nadzoru autorskiego lub równoważnym w zakończonej realizacji co najmniej 1 obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o funkcji oświatowej, porównywalnego do przedmiotu zamówienia tzn. budowy, przebudowy i wyposażenia (w meble, sprzęt i wyposażenie klasopracowni) obiektów oświatowych o kubaturze min. 10 500 m3 i wartości brutto min. 11 000 000,00 zł każdy. 2) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru autorskiego w następujących specjalnościach: - Architektonicznej bez ograniczeń, wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o funkcji oświatowej o kubaturze min. 10 500 m3 - Konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o funkcji oświatowej o kubaturze min. 10 500 m3 - Instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 500 m3 - Instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu o kubaturze min. 10 500 m3 - Instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych przewodowych bez ograniczeń, wymagane 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu o kubaturze min. 10 500 m3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszą niż 200.000,00 zł; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane dokumenty: 1.PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 2. OŚWIADCZENIE O PODWYKONAWCACH Oświadczenie należy wypełnić, podpisać przez osobę uprawniona i w oryginale załączyć do oferty. W przypadku wykonania zamówienia własnymi siłami należy na oświadczeniu umieścić stosowny zapis. Załącznik nr 6. 3. DRUK OFERTA Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 7. 4. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ Załącznik nr 8. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej lub projektowej (nie należy załączać do oferty). 5. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. 6. AKT UMOWY Stanowi załącznik nr 9 do siwz (nie należy załączać do oferty) 7. OFERTA INSPEKTORA - załącznik nr 1 do Umowy Stanowi załącznik nr 1 do umowy (nie należy załączać do oferty)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Kontraktu w stosunku do treści Oferty na następujących warunkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem rezygnacji z części robót lub zwiększenia zakresu robót oraz zmiany ich terminu, jeżeli taka zmiana będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności realizacji prac pośrednich, w szczególności takich zmian, które Inspektor lub Inżynier kontraktu uzna za konieczne; e) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; f) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zawieszenia robót przez Zamawiającego lub niedopełnieniem przez Zamawiającego innych obowiązków przewidzianych w Kontrakcie; g) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Kontraktu, w szczególności na skutek Siły Wyższej; h) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy - Pzp; i) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc. wówczas termin wykonania Kontraktu na Roboty i/lub Cena Kontraktowa mogą ulec zmianie. Zmiana Kontraktu dokonana z naruszeniem Prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp.ids.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie, ul. Pułaskiego 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok.19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie, ul. Pułaskiego 15 42-200 CZĘSTOCHOWA pok.19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską w ramach Działania 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego XI Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.