eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiecznicaPrzygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica - Szkoła Podstawowa w Tomisławiu, Zespół Szkół w Osiecznicy i Szkoła Podstawowa w Ławszowej od 04.01.2010 do 31.12.2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Osiecznica: Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica - Szkoła Podstawowa w Tomisławiu, Zespół Szkół w Osiecznicy i Szkoła Podstawowa w Ławszowej od 04.01.2010 do 31.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 242267 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiecznicy , ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7312511, faks 0-75 7312085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiecznica.bip.net.pl zakładka jednostki organizacyjne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica - Szkoła Podstawowa w Tomisławiu, Zespół Szkół w Osiecznicy i Szkoła Podstawowa w Ławszowej od 04.01.2010 do 31.12.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków jednodaniowych dla dzieci w trzech szkołach na terenie gminy Osiecznica w ilości 48.000 w okresie od 04.01.2010 do 31.12.2010 r. Pozostałe informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia; Na potwierdzenie powyższego przedłożą: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP; Ocena spełniania warunków odbywać się będzie wg zasady - spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na wykonywanie usług objętych zamówieniem wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (zał nr 1); 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (zał. nr 1)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiecznica.bip.net.pl zakładka jednostki organizacyjne gminy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica pokój nr 28, tel. 075 - 7312511.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Lubańska 43 59-724 Osiecznica, pokój nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.