eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceZakup i dostawa węgla kamiennego do budynków gminnych w latach 2014-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Pilchowice: Zakup i dostawa węgla kamiennego do budynków gminnych w latach 2014-2015
Numer ogłoszenia: 24230 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla kamiennego do budynków gminnych w latach 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy węgla kamiennego w dolnej granicy ziarna 40 mm - o parametrach niegorszych niż: kaloryczność (wartość opałowa) min. - 26000 kJ/kg, zawartość popiołu - max. 9%, zawartość siarki - max. 0,8%, wilgotność - max. 10%. wraz z transportem i rozładunkiem, na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do budynków: - Urzędu Gminy Pilchowice ul. Damrota 6, Ochotniczych Straży Pożarnych:Pilchowice ul. Strażaków 3, Wilcza ul. Karola Miarki, Żernica ul. Szafranka 7 2. Przewidywane terminy dostaw: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. (wg zapotrzebowania Zamawiającego, z wyprzedzeniem 5 dni roboczych). 2. Szacunkowe zużycie węgla w okresie objętym umową wynosi 180 ton. 3. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z powodu zamawiania przez Zamawiającego ilości mniejszych niż określone w formularzu ofertowym Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniany będzie za pośrednictwem: zamówienia wysłanego faksem, lub pocztą elektroniczną. 5.Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach i godzinach w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 7. Ilość węgla w SIWZ oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych. 8.Węgiel będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego jednostek- transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych. 9. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający dostawę, zawierający następujące dane: datę i wielkość dostawy, nazwisko osoby wydającej, miejsce rozładunku, nr rej. samochodu dostawczego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci. 11.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzeni w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. 12. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, i wzorze umowy. 13. Poszczególne partie zamawianego węgla do jednego budynku nie będą przekraczać jednorazowo 10 ton. Ze względów technicznych (dojazdu do zsypu) do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Żernicy przy ul. Szafranka 7 może wjechać samochód z jednorazową dostawą max. 5 ton. W celu sprawdzenia warunków wjazdu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę w terenie. 14. Węgiel zużywany będzie przez organ administracji publicznej - art. 31a, ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2011r. Nr 108 poz. 626 z późn. zm.). Węgiel przeznaczony będzie, przez organ administracji publicznej, do celów opałowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia pozwalające na realizację zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zmiany skutkujące zmianą terminu wykonania zamówienia: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe b) zmiany spowodowane działaniem siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności, wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego, d) zmiany spowodowane nadzwyczajnymi zdarzeniami gospodarczymi niezależnymi od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6, pokój nr 10 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pilchowicach ul. Damrota 6, pokój nr 4 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.