Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Szczecin: Przebudowa instalacji elektrycznej zasilania gniazd wtyczkowych ogólnego użytku w budynku usługowym Urzędu Statystycznego w Szczecinie ul. J. Matejki 22.
Numer ogłoszenia: 242319 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Szczecinie , ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 459 77 00, fax. 0-91 4340595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/szczec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji elektrycznej zasilania gniazd wtyczkowych ogólnego użytku w budynku usługowym Urzędu Statystycznego w Szczecinie ul. J. Matejki 22..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wnętrzowych instalacji elektrycznych zasilania gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia w 58 pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie wszelkich robót i czynności wraz z dostarczeniem materiałów niezbędnych do ich prawidłowego zrealizowania w zakresie rzeczowym I i II etapu prac ujętych w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze nr 1 - etap I i przedmiarze nr 1 - etap II..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy,
b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6.2, 6.3, 6.4 SIWZ,zgodnie z opisem zawartym w instrukcji dla wykonawców
c) dysponują kierownikiem robót, który posiada właściwe uprawnienia budowlane w zakreie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
d) załączą dokumenty stwierdzające, że kierownik robót o którym mowa w pkt. c) posiada wymagane uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,
2.1. Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postepowniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych
2.2. podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
2.3.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy,
2.4.wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2.5 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.6.wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
2.7.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców zgodnie z zasadą: spełnia /nie spełnia
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
2. formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, - wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ,
3. kosztorys ofertowy,
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujący wykonanie dwóch realizacji zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Nie udokumentowanie wykazu robót wykonanych będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty.
b) dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego), z których jednoznacznie wynika, że ww. prace zostały wykonane należycie,
c) imię i nazwisko kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
d) kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/szczec/zamowienia_publiczne_PLK_HTML.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. J. Matejki 22, 70-530 Szczecin pokój 317 (IV piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. J. Matejki 22, 70-530 Szczecin pokój 317 (IV piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.