Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Zakliczyn: Usunięcie skutków osuwisk (nr 1-6) w miejscowości Borowa, Ruda Kameralna w zakresie projektu zabezpieczenie osuwisk nr 5 i 6
Numer ogłoszenia: 242330 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 6326460, faks 014 6326455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie skutków osuwisk (nr 1-6) w miejscowości Borowa, Ruda Kameralna w zakresie projektu zabezpieczenie osuwisk nr 5 i 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Usunięcie skutków osuwisk nr 1-6 w miejscowości Borowa, Ruda Kameralna w zakresie projektu zabezpieczenie osuwisk nr 5 i 6 roboty ziemne i odwodnieniowe - przepusty, rowy przydrożne, - remont drogi , Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: - 45233140-2 roboty drogowe Szczegółowy zakres robót zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł (słownie; dziesięć tysięcy 00/100 złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w zakresie potencjału ludzkiego, zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie; -kierowania robotami drogowymi -kierowania robotami wodno - melioracyjnymi b) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości przedmiotowego zamówienia, jednak o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł. Doświadczenie ma być potwierdzone referencjami określającymi rodzaj i wartość wykonanych prac. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) w zakresie wymaganej zdolności finansowej, zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 200 tysięcy zł. oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej min. 200 tysięcy zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawca musi wykazać iż dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; koparka, samochód, zagęszczarkę, walec. 1.6 Zaoferują minimalny okres gwarancji na wykonane roboty nie mniejszy niż 3 lata..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór zał. nr 5) 2.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.(wzór zał. nr 6). 2.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór zał. nr 4). W tym zakresie należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień w zakresie; - kierowania robolami drogowymi - kierowania robotami wodno - melioracyjnymi Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.2 Zaświadczenie z banku o wysokości posiadanych środków własnych lub o zdolności kredytowej. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.2 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/2009/przetarg_23.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie 32-840 Zakliczyn Rynek 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie 32-840 Zakliczyn Rynek 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- Wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu wojennym z okresu I wojny światowej Nr 287 w m. Roztoka
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Ząbkach
- "Przebudowa dróg w Gminie Oksa w 2025r."
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.