To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
Numer ogłoszenia: 242367 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216777 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONTROLI STANU TECHNICZNEGO DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGACH DRÓG PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągach dróg publicznych w Piotrkowie Trybunalskim. 2. Kontrola, o której mowa w pkt.1, musi spełniać wymagania kontroli obiektów budowlanych określone w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.) w tym: - okresowej kontroli rocznej dla 21 obiektów, - okresowej kontroli pięcioletniej dla 2 obiektów. 3. Wykaz drogowych obiektów inżynierskich, które należy poddać kontroli w ramach niniejszego zamówienia, zawiera Załącznik Nr 2 do umowy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zapoznanie się z dokumentami ewidencyjnymi i dokumentacją techniczną obiektów, b) wykonanie oględzin obiektów i ich otoczenia, c) wykonanie podstawowych badań i pomiarów, d) wykonanie dokumentacji kontroli, e) opracowanie wykazu potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów. 5. W ramach czynności, o których mowa w pkt 4, należy przeprowadzić ocenę stanu technicznego poszczególnych elementów obiektu inżynierskiego, jego otoczenia oraz instalacji, urządzeń i wyposażenia, oraz zarejestrować zmiany powstałe w czasie użytkowania, takie jak: a) uszkodzenia obiektu, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, b) uszkodzenia obiektu, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, c) uszkodzenia obiektu, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzymania, d) uszkodzenia obiektu, które powinny być usunięte w trybie awaryjnym, e) uszkodzenia instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, f) uszkodzenia wyposażenia obiektu, g) uszkodzenia zamocowań lub osłon urządzeń obcych, zagrażających bezpieczeństwu użytkowników drogi lub obiektowi inżynierskiemu, (celem wezwania właścicieli urządzeń do przeprowadzenia kontroli i usunięcia uszkodzeń), a także określić: h) warunki bezpiecznego użytkowania obiektu, i) potrzebę wykonania przeglądu rozszerzonego lub szczegółowego poza harmonogramem przeglądów, j) potrzebę wykonania ekspertyzy obiektu lub jego elementu, k) wnioskowane zalecenia, l) wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów, oraz sprawdzić: m) wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli, a w ramach kontroli pięcioletniej należy dodatkowo sprawdzić i określić: n) uszkodzenia instalacji i urządzeń umożliwiających użytkowanie obiektu, o) przydatność obiektu do użytkowania, p) estetykę obiektu i jego otoczenia. 6. Oględziny obiektu, o których mowa w pkt 4b, należy wykonać z poziomu jezdni oraz z poziomu terenu pod obiektem, z zastosowaniem lornetki i ewentualnie drabiny lub rusztowania. W ramach kontroli pięcioletniej oględziny elementów obiektu należy dodatkowo dokonać z odległości pozwalającej na stwierdzenie uszkodzeń gołym okiem (tj. ok. 1 m). 7. Podstawowe badania i pomiary, o których mowa w pkt.4c, obejmują: a) ostukiwanie młotkiem o masie 0,5 kg, b) odkuwanie fragmentów skorodowanych warstw, c) nawiercanie wybranych fragmentów konstrukcji drewnianej wiertłem O 5 mm, d) pomiar rozwartości rys, e) obmiar uszkodzeń sprzętem pomiarowym. 8. Wykonanie dokumentacji kontroli rocznej/pięcioletniej, o której mowa w pkt 4d, obejmuje zapisanie wyników oględzin i badań, dokonanie oceny poszczególnych elementów obiektu i całego obiektu oraz rejestracja wyników kontroli w protokołach okresowej kontroli, w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej obiektu i uszkodzeń. 9. Protokoły okresowej kontroli rocznej /pięcioletniej należy wykonać oddzielnie dla każdego obiektu wymienionego w Załączniku Nr 2 do umowy, według zasad, wzorów i w formie opisanej w Załączniku Nr 1 do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Żołyński, Biuro Projektowe asx-bud
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Żołyński, Biuro Projektowe asx-bud
- Biuro Projektowe asx-bud Sławomir Żołyński, Pl. Mickiewicza 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4700,00
Oferta z najniższą ceną: 4700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 Mg
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Płn m.st. W-wy w 2025 roku
- Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem, kontrolą, konserwacją wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych i psich parków będących w administrowaniu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługa przeprowadzenia Przeglądów okresowych 9 i 18 miesięcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jakości powietrza w Tunelu pod Świną w Świnoujściu w 2025 r.
- Przeglądy sprzętu medycznego
- Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.