Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Opole: Parkowanie pojazdów do celów procesowych
Numer ogłoszenia: 242368 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów do celów procesowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję (tj. przez poszczególne jednostki organizacyjne Policji województwa opolskiego), na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00 - Usługi zarządzania parkingami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: *spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują parkingiem o następujących cechach: a. Brama wjazdowa na teren parkingu będzie zamykana i oznaczona tablicą parking strzeżony, b. Teren parkingu będzie fizycznie ogrodzony w wysokości min. 1,7 m od poziomu gruntu ogrodzeniem utrudniającym przedostanie się z zewnątrz na teren parkingu, c. Teren parkingu będzie strzeżony całodobowo przez 7 dni w tygodniu, d. Teren parkingu ma powierzchnię umożliwiającą manewrowanie pojazdem holowanym o DMC powyżej 3,5 t, nawierzchnię utwardzoną również w miejscu przeznaczonym pod parkowane pojazdy, e. Na terenie parkingu będzie stale zarezerwowanych dla Policji minimum 10 stanowisk postojowych o wymiarach co najmniej szerokość 2,3 m i długość 5 m, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690), przylegających do siebie dłuższym bokiem, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia w wymaganym zakresie 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. Żądane dokumenty są wyszczególnione w pkt. 9b specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: 1. z oświadczeń wykonawcy i załączonych dokumentów potwierdzających wynika, że: a. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, b. wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, d. wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. nie ujawni się żadna z przesłanek określonych w art. 24 ust. 2 PZP Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, 2. o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym, 3. o spełnieniu warunków technicznych zamówienia. B) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego nr 2
45-077 Opole
pok. 168.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - KWP w Opolu, CBŚ, KMP w Opolu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu opolskiego i miasta Opola.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - KPP Brzeg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu brzeskiegp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - KPP Głubczyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu głubczyckiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - KPP Kędzierzyn - Koźle.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu kędzierzyńsko - kozielskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - KPP Kluczbork.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu kluczborskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - KPP Krapkowice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu krapkowickiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - KPP Namysłów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu namysłowskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - KPP Nysa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu nyskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - KPP Olesno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu oleskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - KPP Prudnik.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu prudnickiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - KPP Strzelce Opolskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zatrzymanych przez Policję do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję na terenie powiatu strzeleckiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.BO.11.25_Zakup wraz z dostawą sterylnego materiału zespalającego w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- D/07/2025 Zakup i dostawa kompaktowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.