eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikDostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Prudnik: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 242374 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169882 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku. 33.14.00.00 - Materiały medyczne - materiały medyczne 2. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, 3. Nie dopuszcza się ofert alternatywnych i wariantowych, 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie z załącznikami od nr I1 - I7 do SIWZ, a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. 5. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez pod wykonawców Wykonawcy. 6. Za wykonanie usługi przez podwykonawcę, Wykonawca odpowiada jak za działanie własne. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od nr I1 do I7 oraz w istotnych warunkach umowy i niniejszej instrukcji dla Wykonawcy. 9. Składana przez Wykonawców oferta obejmuje: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (pierwszy pakiet zamówienia) - Pieluchomajtki dla Dorosłych II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (drugi pakiet zamówienia) - Pieluchomajtki dla Dzieci III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (trzeci pakiet zamówienia) - Wata Celulozowa IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (czwarty pakiet zamówienia) - Opaski Gipsowe I V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (piąty pakiet zamówienia) - Opaski Gipsowe II VI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (szósty pakiet zamówienia) - Zestawy Jałowe VII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (siódmy pakiet zamówienia) - Zestawy Operacyjne 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt dostawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 11. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia towaru na cito, który Dostawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 24 godzin od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. 13. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 14. Za wykonanie usługi przez podwykonawcę, Wykonawca odpowiada jak za działanie własne. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i asortymentu poszczególnych pozycji zawartych w treści zamówienia i oferty w okresie trwania umowy i w ramach jej wartości. 17. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na udzieleniu zamówień produktów stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku zwiększenia jego zapotrzebowania przez Zamawiającego dla jego pacjentów. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy więcej niż 20% wartości udzielonego zamówienia podstawowego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. 19. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względy na zmiany cen producentów oraz w wyniku cen kursu walut. 20. Wykonawca proponując dany produkt w ofercie, podając jego nazwę handlową i producenta zobowiązany będzie do jego dostarczania przez cały okres obowiązywania umowy, bez możliwości zaproponowania zamiennika, chyba, że zamiana będzie na korzyść Zamawiającego (np. Lepsze parametry od podstawowych podanych w zamówieniu) i wyrazi on na nią zgodę. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 22. Jeżeli Wykonawca nie posiada opakowań zgodnych z ilościami podanymi w SIWZ winien przeliczyć ilość opakowań w taki sposób, aby zgadzała się z ilością zamawianą. Np. jeśli Wykonawca posiada opakowania po 12 sztuk, a Zamawiający oczekuje 24 szt. To należy policzyć 2 opakowania po 12 sztuk, co jest równe 1 opakowaniu po 24 szt. 23. Jeśli Wykonawca nie posiada opakowań wskazanych przez Zamawiającego należy ilość opakowań przeliczyć do dwóch miejsc po przecinku. 24. Umowa wygaśnie również po upływie okresu na jaki została zawarta umowa niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pieluchomajtki dla dorosłych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47964,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45957,60 / Oferta z najwyższą ceną: 47964,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pieluchomajtki dla dzieci.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8630,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4548,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4548,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4548,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wata celulozowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6612,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6612,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10044,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Opaski gipsowe I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Opaski gipsowe II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27555,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15017,70

  • Oferta z najniższą ceną: 15017,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15017,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zestawy jałowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12108,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11702,35

  • Oferta z najniższą ceną: 11702,35 / Oferta z najwyższą ceną: 11702,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zestawy operacyjne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50141,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54829,50

  • Oferta z najniższą ceną: 54829,54 / Oferta z najwyższą ceną: 54829,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.