eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanieczęści prac budowlanych związanych z remontem uszkodzonego odcinka muru cegiełkowego na Wawelu - studnia odwadniająca - XXII/ZKnW/10



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Kraków: Wykonanie: części prac budowlanych związanych z remontem uszkodzonego odcinka muru cegiełkowego na Wawelu - studnia odwadniająca - XXII/ZKnW/10
Numer ogłoszenia: 242377 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wawel.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie: części prac budowlanych związanych z remontem uszkodzonego odcinka muru cegiełkowego na Wawelu - studnia odwadniająca - XXII/ZKnW/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części prac budowlanych związanych z remontem uszkodzonego odcinka muru cegiełkowego na Wawelu - studnia odwadniająca - nr sprawy XXII/ZKnW/10. Prace te stanowią wydzieloną część robót związanych ze studnią odwadniającą w obrębie tzw. muru cegiełkowego, są fragmentem z szerszego projektu budowlano-konserwatorskiego pn. Projekt budowlany remontu uszkodzonego odcinka muru cegiełkowego na Wawelu. Prace polegają na: 1. wykonaniu studni odwadniającej z kręgów betonowych perforowanych o głębokości 7.70 m średnicy 100 cm, wraz z dostawą i montażem zatapialnej pompy do wody: o mocy około 800W na napięcie 230V, wydajności 5m3/h przy wys. podnoszenia min.10m z wyłącznikiem typu pływakowego (np. POMPA ZATAPIALNA DO WODY BRUDNEJ UNILIFT AP 12.50.11.A1 f-my Grundfos lub równorzędna), wyposażonej w przewód do wody typu PVC AGRO długości około 10mb o śr. dostosowanej do śr. wylotu pompy, ułożony na odcinku poziomym około 1,3mb częściowo pod darnią częściowo pod brukiem w osłonie z rury stosowanej do przepustów a na odcinku pionowym mocowany do cembrowiny studni co najmniej w 4 miejscach; 2. montażu instalacji elektrycznej zasilania pompy wraz zabezpieczeniami z wykorzystaniem istniejącego przewodu. Wyposażenie instalacji w zabezpieczenie nadmiarowoprądowe i różnicowoprądowe w obudowie hermetycznej przy pompie i w istniejącej tablicy na zasilaniu. Ułożeniu istniejącego przewodu na odcinku ok. 2mb pod tynkiem w pomieszczeniu istniejącej tablicy zasilającej z 2 krotnym malowaniem ściany ok. 4m2 po uprzednim wykonaniu naprawy tynku bruzd z przewodami. Ułożenie w rurze ochronnej istniejącego przewodu pod brukiem ok. 0,7mb i w gruncie skarpy ok. 0,8mb oraz wprowadzenie wybitym otworem do wnętrza studni. Wykonanie niezbędnych pomiarów; 3. doprowadzenie terenu budowy do stany pierwotnego a szczególności do rekultywacji trawnika i odtworzenia nawierzchni w obszarze wykonywanych prac budowlanych 4. sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: Ilością co najmniej 10 studni wykonanych metodą kopaną (nie wierconą), z kręgów betonowych o głębokości nie mniejszej niż 7 metrów z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobą: - co najmniej 1, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis na listę właściwego samorządu zawodowego; - co najmniej 1, która będzie pełnić funkcje kierownika robót branżowych i posiada odpowiednie uprawnienia budowlane - branża sanitarna oraz aktualny wpis na listę właściwego samorządu zawodowego; - co najmniej 1, która będzie pełnić funkcje kierownika robót branżowych i posiada odpowiednie uprawnienia budowlane - branża elektryczna oraz aktualny wpis na listę właściwego samorządu zawodowego; Osoba pełniąca funkcje kierownika budowy może pełnić również funkcje kierownika robót branży elektrycznej i sanitarnej jeżeli posiada takie uprawnienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna wartość polisy 200.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do Specyfikacji; 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaz prac polegających na wykonaniu co najmniej 10 studni wykonanych metodą kopaną (nie wierconą), z kręgów betonowych o głębokości nie mniejszej niż 7 metrów z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4 do Specyfikacji. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do Specyfikacji 4. Oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do Specyfikacji 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna wartość polisy 200.000,00 zł. Pozostałe wymagane dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. 2. Zaakceptowany wzór umowy/istotne postanowienia umowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wawel.krakow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski na Wawelu, Wawel - budynek nr 8, 31-001 Kraków; Dział Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Transportu, II piętro; pokój 211; odpłatnie 10 zł lub nieodpłatnie ze strony internetowej.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.