Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Linia: Prowadzenie konsultacji przez psychologa, kursu zawodowego obsługa wózków widłowych dla beneficjentek projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych kobiet w gminie Linia
Numer ogłoszenia: 242382 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 676 85 94, faks 58 676 85 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie konsultacji przez psychologa, kursu zawodowego obsługa wózków widłowych dla beneficjentek projektu pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych kobiet w gminie Linia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie zostało podzielone na dwie części I. CZĘŚĆ I - KONSULTACJE PSYCHOLOGA, II. CZĘŚĆ II - Kurs zawodowy - OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH - 1 osoba,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę jeżeli wykaże on doświadczenie w realizacji co najmniej jednego szkolenia, które swoim programem obejmowało część zamówienia, dla której wykonawca składa ofertę. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę dla większej liczby części niż jedna, zobowiązany jest wypełnić jeden załącznik wpisując doświadczenia odpowiadające częściom zamówienia, o które się ubiega. Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług/i. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca nie przedstawia odpisu z właściwego rejestru zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 6
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzanie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/jednostki-organizacyjne-i-gdk,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Turystyczna 15
84-223 Linia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Turystyczna 15 84-223 Linia pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Aktywizacja społeczno-zawodowa bezrobotnych kobiet w gminie Linia dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/, Poddziałanie 7.1.1 /Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej/..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - KONSULTACJE PSYCHOLOGA,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi następujące panele: 1. Indywidualne konsultacje z psychologiem (dyżury: 50 godzin zegarowych podzielonych w czasie, równomiernie do okresu trwania umowy), które obejmować będą m.in.: 1) Wsparcie uczestniczek projektu (12 osób) w zakresie rozwiązywania spraw życiowych. 2) Prowadzenie konsultacji i udzielanie fachowej pomocy terapeutycznej rodzinom uczestniczek projektu, 3) Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego, 2. Przeprowadzenie warsztatów psychologicznych nt.: Rola kobiety i mężczyzny w rodzinie ( 10 godz. zegarowych), VII - VII 2012 3. Przeprowadzenie warsztatów psychologicznych nt .: Podniesienie samooceny i wiary we własne siły (10 godz. zegarowych) VII - VII 2012 Ponadto w ramach panelu 2 i 3 wykonawca zobowiązany będzie: - Dysponować własnym zapleczem technicznym niezbędnym do prowadzenia warsztatów (laptop, rzutnik, ekran itp.). - Zapewnić materiały dydaktyczne dla beneficjentów, - Opracowanie ankiet dla beneficjentów, - Certyfikaty dla uczestników warsztatów, - Catering i obiad dla uczestników warsztatów. Zamawiający: 1) Zabezpieczy pomieszczenie na potrzeby prowadzonych konsultacji i warsztatów. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs zawodowy - OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 osoba Kurs na kierowcę - operatora wózków widłowych jezdniowych podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym lub na gaz propan - butan LPG. Kurs na wózki widłowe obejmować ma część teoretyczną i praktyczną (teoria min. 52 godz., praktyka min. 15 godz.) oraz szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym i zakończyć się egzaminem przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego. Koszty egzaminu należy wliczyć w cenę oferty. Przewidywany termin przeprowadzenia szkolenia zawodowego to lipiec - październik 2012 r. Kalkulacja kosztu przeprowadzenia szkolenia zawodowego musi uwzględnić m.in.: - Zajęcia mają być prowadzone w dni robocze od poniedziałku do piątku. W przypadku gdy zajęcia mają odbywać się w inne dni tygodnia konieczne będzie uzyskanie zgody zamawiającego. Miejsce realizacji szkolenia zajęć teoretycznych - Gmina Linia. W przypadku gdy wykonawca będzie przeprowadzał zajęcia teoretyczne w innym miejscu (np. w swojej siedzibie) zobowiązany jest do pokrycia kosztów dojazdu uczestniczkom. Każdy uczestnik musi otrzymać materiały dydaktyczne, zestaw akcesoriów potrzebnych do pracy na zajęciach praktycznych. - Za godzinę przyjmuje się godzinę zegarową. - W trakcie kursu przeprowadzać egzaminy częściowe (min. 2). Kurs musi zakończyć się egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe, - Badania Medycyny Pracy potwierdzające przydatność do pracy w danym zawodzie - 1 osoba , - ubezpieczenie uczestnika NW - Wynajęcie sali wykładowej lub posiadanie własnej - Zapewnienie wykwalifikowanych wykładowców, - Zapewnienie zajęć praktycznych i dojazdów na zajęcia (koszty dojazdu na zajęcia teoretyczne i praktyczne należy wliczyć w cenę oferty) - Materiały dydaktyczne dla beneficjentów, - Opracowanie ankiet dla beneficjentów, - Certyfikat dla uczestnika szkolenia, - Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN - Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu potwierdzonych za zgodność z oryginałem wszystkich informacji o postępach beneficjentki, ankiet ewaluacyjnych, wyników egzaminów, list obecności, dziennika zajęć, list odbioru przekazanych materiałów i narzędzi itp. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.