Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Bydgoszcz: dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 242385 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, faks 052 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie ) min. 1 dostawą bielizny i/lub obłożeń jednorazowego użytku na kwotę min. : w grupie 1 : 800 zł brutto w grupie 2 : 7500 zł brutto w grupie 3 : 10.000 zł brutto w grupie 4 : 27500 zł brutto w grupie 5 : 19 000 zł brutto w grupie 6 : 3500 zł brutto w grupie 7 : 1250 zł brutto w grupie 8 : 6500 zł brutto w grupie 9 : 48000 zł brutto w grupie 10: 100 000 zł brutto w grupie 11 : 8000 zł brutto w grupie 12 : 70 000 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną grupę ( np. składając ofertę na grupę Nr 1 i 2 zobowiązany jest wówczas wykazać się min. jedną dostawą bielizny i/lub obłożeń jednorazowego użytku na kwotę nie niższą niż 8300 zł brutto, składając ofertę na wszystkie grupy wartość brutto min. jednej dostawy nie może być niższa niż 302 050 zł ). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub niewłaściwy dokument , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3. do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ ( w tym wykazanie się min. 1 dostawą w rodzaju i na kwotę minimalną brutto, określoną wyżej ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, pozytywne opinie) , zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej , przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek administracji -zamówienia publiczne, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek administracji, kancelaria ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały foliowe niesterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały foliowe niesterylne, grupa zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały foliowe sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały foliowe sterylne, grupa zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prześcieradła, serwety, osłony, itp. - sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła, serwety, osłony, itp. - sterylne, grupa zawiera 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prześcieradła niesterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła niesterylne, grupa zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komplety, fartuchy chirurgiczne jałowe, czepki, maski, okulary, koszule, ściereczki jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplety, fartuchy chirurgiczne jałowe, czepki, maski, okulary, koszule, ściereczki jałowe, grupa zawiera 12 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Fartuchy higieniczne i ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Fartuchy higieniczne i ochronne, grupa zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: myjki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: myjki , grupa zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pościel jednorazowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pościel jednorazowa , grupa zawiera 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obłożenia , grupa zawiera 2 pozycje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia , grupa zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena jakościowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: obłożenia, grupa zawiera 2 pozycje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia, grupa zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena jakościowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: obłożenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia , grupa zawiera 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocana jakościowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: obłożenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia, grupa zawiera 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocana jakościowa - 40
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.