To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Przemyśl: Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 2423 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247465 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Materiały biurowe, Pakiet II. Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1, 3.2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach wymaganych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach asortymentowych Formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr I Zamawiający zastrzega, aby asortyment z niżej wymienionych pozycji Załącznika nr 3.1. spełniał warunki: Poz. 5 oprawa z końcówką metalową i zatyczką, z wkładem, którego tusz na długości linii 35 cm nie przerywa, nie plami i nie zmienia grubości linii (grubość linii maksymalnie do 0,7 mm), Poz. 14 nie dopuszcza się gumek zapachowych, z PCV oraz brudzących się od ścieranego ołówka, Poz. 26, 27 ołówki z końcówką metalową, uchwytem gumowym i gumką do mazania, Poz. 28, 29 wkłady twardości HB i B dobrej jakości, niełamliwe, w kasetach po minimum 15 szt. rysików, Poz. 68 korektory łatwe i szybkie w użyciu, z nie zasychającą i nie zacinającą się metalową końcówką (płaską lub okrągłą), Poz. 102 szybkoschnący, wodoodporny, piszący po każdej powierzchni, grubość linii do 2 mm, długość pisania minimum 400 mb, w kolorach czarny, czerwony, niebieski, zielony, Poz. 114, 115, 116, 117 dopuszcza się tablice w ramkach drewnianych z narożnikami z PCV. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr II Pod pojęciem oryginalny, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2. Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez producentów odpowiednich drukarek i kopiarek o podanych w załączniku pojemnościach, lub równoważne spełniające następujące wymogi: a) Producent musi znajdować się na oficjalnej liście producentów spełniających wymagania certyfikatu STMC http://www.i-itc.org/stmcompanies.htm, b) Produkty nie mogą naruszać praw patentowych. c) Produkt musi być fabrycznie nowy nieregenerowany. d) Produkt musi posiadać pełną funkcjonalność jak produkt oryginalny np. dodatkowy pojemnik na zużyty toner, spełniać wszystkie funkcje jakie przewidział producent sprzętu drukującego np.: wskazać poziom wkładu drukującego, posiadać chip. e) Każdy produkt musi posiadać kartę produktu wydaną przez producenta wraz z nr katalogowym i wydajnością. f) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne a ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt. Pod pojęciem alternatywny Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez inne firmy dostosowujące materiały eksploatacyjne do odpowiedniego sprzętu, spełniające wymogi: a) Materiały eksploatacyjne kompatybilne wykorzystujące zużyte puste kasety pochodzące tylko z jednokrotnie napełnionych kaset. Produkt nie może być wielokrotnie napełniany. b) Wszystkie elementy alternatywnych tuszy i tonerów, odpowiedzialne za jakość i wydajność muszą być wymieniane na nowe. c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne i ewentualne usterki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.60.00.00 - Tusz 44.42.42.00 - Taśma przylepna 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I. Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Hurt-Papier Ryszard Cebula Sp. J., ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28495,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30831,10
Oferta z najniższą ceną: 30831,10 / Oferta z najwyższą ceną: 34147,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II. Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Druk-Punkt Dariusz Propola, ul. 3-go Maja 48/44, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51841,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60241,30
Oferta z najniższą ceną: 60241,30 / Oferta z najwyższą ceną: 64784,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i dostawa elektrod
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "POPRAWA ATRAKCYJNOŚCI STOKU NARCIARSKIEGO W PRZEMYŚLU"
- Wyk. dok. proj.-koszt. dla zad. inwestyc. pn. ,,Reorganiz. wraz z modern. Stacji Dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpit. im. Św. Ojca Pio w P-ślu.
- Dostawy nabiału.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.