Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Toruń: Remont elewacji budynku -A- Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Numer ogłoszenia: 242411 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu , ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6119200, fax. 056 6119212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku -A- Komendy Miejskiej PSP w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku -A- Komendy Miejskiej PSP w Toruniu - wykonanie termomodernizacji obiektu polegającej na: a. ociepleniu styropianem o grubości 12 mm. z tynkiem cienkowarstwowym o grubości 2 mm. b. malowaniu faktury baranka farbą silikonową. c. wymianie opierzeń i parapetów okiennych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655) zwanej dalej ustawą PZP, b. złożą wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, c. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełni powyższych warunków lub nie złoży wymaganego oświadczenia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, d. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat minimum 3 zamówienia dotyczące robót budowlanych o podobnej wielkości, z których każde musi przedstawiać wartość nie mniejszą niż roboty stanowiące przedmiot zamówienia, f. udzielą minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty i zastosowany do ich wykonania materiał, g. dopuszczą możliwość zapłaty po dokonaniu odbioru wykonanych robót za pomocą faktur częściowych i faktury końcowej, płatnych w terminie do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, h. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. i. dołączą do oferty oświadczenie, że materiały budowlane i urządzenia posiadać będą aprobaty i krajową deklarację zgodności z Polską Normą. Ponadto od Wykonawców wymaga się sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.wypełniony formularz oferty z podaniem ceny ryczałtowej uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), 2.oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ), 3.w celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz robót budowlanych o podobnej wielkości, z których każde musi przedstawiać wartość nie mniejszą niż roboty stanowiące przedmiot zamówienia,, z podaniem: rodzaju prac, ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością robót wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 a). 5.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP 6.W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP. 7.szczegółowy kosztorys ofertowy, 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.oświadczenie, że materiały budowlane i urządzenia posiadać będą aprobaty i deklarację zgodności z Polską Normą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Toruniu
ul. Legionów 70/76
87-100 Toruń
Sekretariat I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP w Toruniu ul. Legionów 70/76 87-100 Toruń Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont i przebudowa łazienek, wraz z remontem przedpokoi, korytarzy i klatki schodowej w Domu Studenckim nr 8 przy ul. Gagarina 17 w Toruniu.
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów do dializ
- ZAKUP SAMOCHODU 5+1 - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- ZAKUP MEBLI BIUROWYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Miastkowie
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Dostawa wraz z montażem pompy ciepła do budynku Ośrodka Zdrowia w Ustroniu Morskim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynku Ośrodka Zdrowia.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.