Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Mszana Dolna: Czyszczenie, monitoring oraz ocena stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Niedźwiedź, Miasta Mszana Dolna oraz Gminy Mszana Dolna
Numer ogłoszenia: 242456 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Górna Raba" Sp. z o.o. , ul. Krakowska 27E, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 0-18 3310324, faks 0-18 3310324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gornaraba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie, monitoring oraz ocena stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Niedźwiedź, Miasta Mszana Dolna oraz Gminy Mszana Dolna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Czyszczenie, monitoring oraz ocena stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Niedźwiedź, Miasta Mszana Dolna oraz Gminy Mszana Dolna . 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: a) uzyskanie przed rozpoczęciem robót zgód od administratorów dróg i właścicieli działek, które objęte będą prowadzonymi robotami, a w razie konieczności poniesienia wszelkich ewentualnych kosztów związanych z uzyskaniem tych zgód, na wejście w teren i prowadzenie prac objętych przedmiotem zamówienia, b) niezbędne czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej do stanu całkowitej czystości kanału oraz studni. Czyszczenie kanałów kanalizacji sanitarnej ma odbywać się poprzez wyłączenie, na czas czyszczenia, tego odcinka kanalizacji z eksploatacji poprzez jego zakorkowanie. Po wyczyszczeniu danego odcinka należy dokonać inspekcji kamerą telewizyjną. Czyszczenie musi odbywać się samochodem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji z funkcją odsysania osadów. Minimalna długość węża do czyszczenia kanalizacji powinna wynosić 160m, aby umożliwiała wyczyszczenie kanalizacji na odcinku obejmującym co najmniej 3 kolejne studnie kanalizacyjne. c) pompowanie ścieków zabezpieczające przed ich nadmiernym spiętrzaniem które może powodować zalewanie posesji, d) w przypadku, gdy czyszczenie ciśnieniowe nie doprowadzi rurociągu i studni do całkowitej czystości, należy zapewnić czyszczenie ręczne. e) inspekcję kamerą telewizyjną sieci kanalizacji sanitarnej z zapisem cyfrowym (wraz ze studniami rewizyjnymi) na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca przekaże zapis cyfrowy wykonanego monitoringu w formie elektronicznej (np. płytki CD) f) ocenę stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej (wraz ze studniami rewizyjnymi) na podstawie dokonanej inspekcji, 3. Inspekcję rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej i studni rewizyjnych należy wykonać kamerą telewizyjną dostosowaną do średnicy kanału, z obrotową głowicą. 4. Roboty wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z powyższym należy przewidzieć okresowe przepompowywanie ścieków na odcinkach wyłączonych z eksploatacji w czasie wykonywania czyszczenia i kamerowania. 5. Zestawienie długości sieci kanalizacji sanitarnej przewidzianej do czyszczenia i inspekcji telewizyjnej: a. Gmina Niedźwiedź - średnica kanału - od 200 do 300 mm, długość ok. 4 300 mb b. Miasto Mszana Dolna - średnica kanału -od 200 do 300 mm, długość ok. 2 800 mb c. Gmina Mszana Dolna - średnica kanału - od 200 do 300 mm, długość ok. 1 200 mb 6. Zamawiający szacuje stopień zanieczyszczenia kanałów sanitarnych ok. 40-60% 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad wykonywanymi pracami. Podane długości sieci kanalizacji sanitarnej oraz stopień zanieczyszczenia kanałów są wartościami orientacyjnymi. 8. Wszelkie nieczystości powstałe w wyniku czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawy o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) i aktach wykonawczych do tej ustawy. 9. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt (bez praw ich zwrotu od Zamawiającego) wszystkich prac towarzyszących, potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a. dojazdu, przyjazdu na miejsce realizacji umowy jego pobytu w terenie objętym zamówieniem oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania, b. zajęcia pasów drogowych, działek i ustawienia odpowiedniego oznakowania zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu i przepisami bhp, c. wyłączenia odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z czynnej eksploatacji poprzez ich zakorkowanie i ewentualnego pompowania ścieków zabezpieczające przed ich nadmiernym spiętrzaniem d. załadunku, wywozu i utylizacji powstałych odpadów z czyszczenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Środki transportu muszą uniemożliwiać wtórne zanieczyszczenie środowiska i spełniać wymogi ochrony środowiska i przepisy sanitarne. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy udokumentowania przekazania odpadów (karta przekazania odpadu) specjalistycznym firmom, e. dostarczenia wody niezbędnej do czyszczenia, f. prac polegających na ręcznym usuwaniu zanieczyszczeń z rurociągu oraz studni kanalizacyjnych. g. identyfikacja i otwieranie studni kanalizacyjnych h. dostarczenia zapisu cyfrowy wykonanego monitoringu w formie elektronicznej (np. płytki CD) 10. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłową organizację i bezpieczeństwo podczas wykonywania prac, a także prawidłowe zabezpieczenie miejsca wykonywanych robót w całym okresie trwania realizacji umowy tj. od dnia rozpoczęcia robót, aż do przekazania prac i spisania protokołu odbioru robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia zakresu usługi. Wykonawca nie będzie z tego tytułu występował do Zamawiającego z żadnymi roszczeniami..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy wybranemu do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających, w wysokości i zgodnie z trybem przewidzianym w art. 67 .ust. 1 pkt 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do składania oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.ust.6 u.p.z.p. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej, Rynek 1 nr konta: 97880800060010000054540001 z dopiskiem Wadium: Czyszczenie, monitoring oraz ocena stanu technicznego sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Niedźwiedź, Miasta Mszana Dolna oraz Gminy Mszana Dolna Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w siedzibie Górna Raba Sp. z o.o., 34-730 Mszana Dolna, ul. Krakowska 27e przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 u.p.z.p. 4. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 u.p.z.p. 6. Nie wniesienie wadium, o którym mowa w ust.1 pkt 10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje, iż Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał potencjał techniczny do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia według wzoru załączonego do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gornaraba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Górna Raba sp. z o.o., ul. Krakowska 27, 34-730 Mszana Dolna, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Górna Raba sp. z o.o., ul. Krakowska 27, 34-730 Mszana Dolna, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Sukcesywna dostawa żywności na 2025 rok dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Mszanie Dolnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Niżna" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
- 33 799 175,00 EUR.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
- oczyszczanie ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.