To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Warszawa: przetarg nieograniczony na:
Zadanie 1 - dostawa komputerów i monitorów
Zadanie 2 - dostawa drukarek komputerowych
Zadanie 3 - dostawa elementów aktywnych
Numer ogłoszenia: 242507 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181258 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104700, faks 022 5104848.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na: Zadanie 1 - dostawa komputerów i monitorów Zadanie 2 - dostawa drukarek komputerowych Zadanie 3 - dostawa elementów aktywnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Dostawa 120 szt monitorów i 100 szt jednostek centralnych Zadanie 2 - Dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu każdej dostawy i przeszkolenie w każdym miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników - 10 szt drukarek monochromatycznych sieciowych -mała grupa robocza i dostawa 5 szt drukarek laserowych sieciowych osobistych Zadanie 3 - Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie modułu składającego się z 3 szt x Catalyst WS-C3650G-48TS-S wraz z osprzętem tj. moduły połączeniowe oraz przeszkolenie w obsłudze sprzętu min. 3 osób wskazanych przez zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.30 - 30.23.13.30 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa 120 szt monitorów, 100 szt jednostek centralnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WebTradeCenter, ul. Osowska 84, 04-351 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222951,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249124,00
Oferta z najniższą ceną: 249124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa, montaż, uruchomienie w miejscu każdej dostawy i przeszkolenie w każdym miejscu dostawy min. 3 wskazanych przez Zamawiającego użytkowników - 10 szt drukarek monochromatycznych sieciowych -mała grupa robocza i dostawa 5 szt drukarek laserowych sieciowych osobistych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INFORMATYCZNO WDROŻENIOWE KONCEPT SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INFORMATYCZNO WDROŻENIOWE KONCEPT SP Z O O ODDZIAŁ WARSZAWA
- Piotr Pokora Biuro Informatyczno-Wdrożeniowe KONCEPT, ul. Wodniaków 19, 03-992 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79914,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34160,00
Oferta z najniższą ceną: 29890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185688,88
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie modułu składającego się z 3 szt x Catalyst WS-C3650G-48TS-S wraz z osprzętem tj. moduły połączeniowe oraz przeszkolenie w obsłudze sprzętu min. 3 osób wskazanych przez zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niwer Niwińscy, ul. Piotrkowska 3 lok U3, 90-406 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55983,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58377,00
Oferta z najniższą ceną: 58377,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66443,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywania usług drukowania oraz kopiowania dokumentów na urządzeniach oddanych do korzystania wraz z pełną obsługą serwisową
- Cyberbezpieczny Samorząd - Rozbudowa infrastruktury informatycznej pod kątem cyberbezpieczeństwa
- Zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych w celu utworzenia infrastruktury teleinformatycznej w nowym budynku Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 8 w ramach projektu SZKOŁA JAKOŚCI PREMIUM"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.