Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Białystok: Remont nawierzchni jezdni i chodników na drodze dojazdowej do zbiornika Siemianówka
Numer ogłoszenia: 242513 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Handlowa 6/108, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481200, fax. 085 7481201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodników na drodze dojazdowej do zbiornika Siemianówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w szczególności: frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno pow. ok. 304,2 m2, nawierzchni z betonu asfaltowego na pow. ok. 304,2 m2, nawierzchni z żywicy epoksydowej na pow. ok. 109,6 m2 ,dylatacji dł. 12 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 tejże ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. od 19 października 2003 r. do 20 października 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, a jego wykonanie z należytą starannością, udokumentują stosownym dokumentem, b) dysponują osobami do nadzoru posiadającymi właściwe uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min. 24 m-ce. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy łącznie z ofertą, dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, złożą następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2/ oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ; 3/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4/ wykaz, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. od 19.10.2003. ÷ 20.10.2008 r. robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców, w tym minimum 1 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 5/ potwierdzenie należytego wykonania w/w robót budowlanych; 6/ wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia; 7/ udokumentowanie uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac w/w osoby; 8/ aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa w/w osoby; 9/ projekt umowy parafowany przez wykonawcę; 10/ kosztorys ofertowy; 11/ projekt karty gwarancyjnej parafowany przez wykonawcę. Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych, wymienionych w pkt 1.1/ ÷ 1.8/ dokumentów, zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 upzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.9/ ÷1.11/ dokumentów, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. 2. Oferty składane wspólnie. 1/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2/ Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1, musi znajdować się we wspólnej ofercie wykonawców. 3/ Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. 1.1/, 1.2/ i 1.3/ dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 1. które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie, warunków udziału w przetargu. 4/ Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5/ Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 2.3/. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:30, miejsce: 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie języka rosyjskiego z podziałem na V części
- Remont dwóch toalet usytuowanych w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2 w Białymstoku
- Dostawa obłożeń okulistycznych na okres 6 miesięcy
- Remont budynku nr 120 na terenie JW w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 w Białymstoku.
- Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 85+632-86+860.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Wymiana warstwy ścieralnej mostu im. Jana Pawła II w Puławach
- Modernizacja cmentarza parafialnego w miejscowości Długosiodło
- Budowa II etapu pieszo-jezdni w Sulnówku
- Przebudowa dróg w Gminie Kluki - etap III
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.