To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Kościelisko: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko.
Numer ogłoszenia: 242526 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194852 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych z terenu Gminy Kościelisko na potrzeby realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia oraz zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościeli-sko. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie nowych mebli i wyposażenia oraz zabawek i pomocy dydaktycznych do: -CZĘŚĆ I - dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościeli- sko zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - CZĘŚĆ II- jednego oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Witowie, 34-512 Witów 119- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ -CZĘŚĆ III- dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Dzianiszu, 34-514 Dzianisz 201 - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 2) wniesienie mebli i wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w budynkach szkół wraz ze skręce-niem mebli w całość oraz montażem poszczególnych elementów zamówienia 3) wszystkie dostarczone meble winny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie a w szczegól-ności spełniać normę PN-EN 1729-1 :2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych 4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 5) Materiały użyte do wykonania mebli zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Euro-pejskim i Polskim Normom 6) Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające para-metry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą po-siadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonaw-cę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zama-wiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 7) Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 12 miesięcznej gwarancji. W przypad-ku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. Oznaczenie głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39162100-6 - pomoce dydaktyczne 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria arty styczne 39160000-1 meble szkolne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.00.00.00-8, 39.16.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego ; Oś Priorytetowa 9: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ I - dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Kościelisku, ul. Szeligówka 11, 34-511 Kościelisko.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42316,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49900,00
Oferta z najniższą ceną: 49900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109224,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ II - dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Witowie, 34-512 Witów 119.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWA SZKOŁA, ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15293,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18110,00
Oferta z najniższą ceną: 18110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51537,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ III- dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dzianiszu, 34-514 Dzianisz 201.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWA SZKOŁA, ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29959,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30300,00
Oferta z najniższą ceną: 30300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49077,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.