eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanokpełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zad bud. ląd. wraz z infra. tech.oraz komunikacyjną dot. zad. pnZwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dof nrUDA-POIS.120100-00-254/08-00w ramach projektu unijnego nrWND-POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach dzia 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia P.O.I.i Ś.2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Sanok: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zad bud. ląd. wraz z infra. tech.oraz komunikacyjną dot. zad. pnZwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dof nrUDA-POIS.120100-00-254/08-00w ramach projektu unijnego nrWND-POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach dzia 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia P.O.I.i Ś.2007-2013.
Numer ogłoszenia: 242527 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218243 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zad bud. ląd. wraz z infra. tech.oraz komunikacyjną dot. zad. pnZwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozb SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dof nrUDA-POIS.120100-00-254/08-00w ramach projektu unijnego nrWND-POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach dzia 12.1-Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia P.O.I.i Ś.2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dotyczące zadania budowa lądowiska wraz z infrastrukturą techniczną oraz komunikacyjną dotyczące zadania pn.Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim przez rozbudowę SOR w Sanoku, zakup sprzętu medycznego i budowę lądowiska dla helikopterów w ramach projektu unijnego zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POIS.12.01.00-00-254/08-00, w ramach projektu unijnego nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII- Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w następującym zakresie : 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawca opisanej w pkt 3 ust 1, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego , 3) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedza techniczna i postanowieniami umowy opisanej w pkt 3 ust 1, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawce certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) zadanie usunięcia przez Wykonawce ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potracenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji. 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usuniecie wad, 11) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia harmonogramu), 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru w razie konieczności zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym cześć inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania , odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów Zamawiającego Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Wartość netto prac budowlanych (na podstawie kosztorysu ofertowego) objętych zakresem zamówienia. a) roboty ogólnobudowlane - 588422,36 zł b) roboty elektryczne - 457795,21 zł Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 71.52.00.00-9. 2. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SOR SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO , w ramach projektu unijnego nr WND - POIS.12.01.00-00-254/08 w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII- Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKADIS, Przedmieście Czudeckie 439, 38-120 Czudec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9646,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6590,33

  • Oferta z najniższą ceną: 6588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7178,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKADIS, Przedmieście Czudeckie 439, 38-120 Czudec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7504,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5127,30

  • Oferta z najniższą ceną: 5127,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6409,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.