eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskPełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Leżajsk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I
Numer ogłoszenia: 242537 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204163 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje, zgodnie z dokumentacją projektową, budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wierzawice i Giedlarowa o łącznej długości 44.8 km w tym: kolektor grawitacyjny O 315 - 7,4 km, kolektor grawitacyjny O 200 - 31,4 km, kolektor grawitacyjny O 160 - 3,4 km, kolektor tłoczny - 2,6 km, sieciowe przepompownie ścieków wraz z wlz, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu 14 szt. przepompownia przydomowa - 1 szt., system monitoringu pracy przepompowni ścieków, Zakres przedsięwzięcia będącego przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje również dostawę dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych. Przetarg na budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wierzawice - etap II, tj. w zakresie obejmującym część w/w przedsięwzięcia, został ogłoszony w dniu 21.10.2009r. Przewidywany termin zakończenia tego etapu - 15 czerwca 2010. Przetarg na budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giedlarowa - etap I, zostanie ogłoszony po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. Przewidywany termin zakończenia tej części przedsięwzięcia - 15 września 2010r. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.: 1) Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych - funkcję koordynatora będzie pełnił inspektor nadzoru branży sanitarnej, 2) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę, 3) Koordynacja realizacji zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Leżajsk - Wierzawice etap II i Giedlarowa etap I w zakresie robót oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umowami na roboty oraz harmonogramami rzeczowo- finansowymi realizacji robót, będącymi załącznikami do umów z Wykonawcami robót budowlanych. 4) Udział w przeglądach gwarancyjnych ww inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego. 5) Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, pozwoleniami na budowę, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami. 7) Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 8) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 9) Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 10) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 11) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego. 12) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 13) Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 14) sprawdzanie i zatwierdzanie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16) Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających -Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym zadania (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania. 18) Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych. 20) Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, 21) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. 22) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 23) Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) Żądać od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowywanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Oparacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O., UL. OKRZEI 2, 37-700 PRZEMYŚL, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 48000.00 oferta z najwyższą ceną: 59016.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.