Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Łomża: Dostawa modeli anatomicznych i fantomów
Numer ogłoszenia: 242567 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa modeli anatomicznych i fantomów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa modeli anatomicznych i fantomów. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, tj.: Część nr 1: Anatomia składająca się z: 1. Zestaw kości kręgowych - 5 szt 2. Dwa kręgi lędźwiowe z wypadnięciem jądra galaretowatego- 1 szt. 3. Funkcjonalny model stawu barkowego- 1 szt. 4. Staw barkowy - w Przekroju - 1 szt. 5. Model stawu ramiennego z mięśniami- 1 szt. 6. Model stawu łokciowego- 1 szt. 7. Funkcjonalny model stawu łokciowego- 1 szt. 8. Mięśnie stawu łokciowego- 1 szt. 9. Staw biodrowy z oznaczonymi typowymi miejscami złamań kości udowej oraz chorobą zwyrodnieniową stawu- 1 szt. 10. Staw kolanowy wieloczęściowy- 1 szt. 11. Model stawu kolanowego w przekroju- 1 szt. 12. Szkielet stopy- 1 szt. 13. Splot szyjny i ramienny- 1 szt. 14. Model mięśniowy kończyny dolnej- 1 szt. 15. Model anatomiczny stopy i kostki- 1 szt. 16. Model mięśniowy kończyny górnej - 1 szt. 17. Model ręki z nadgarstkiem- 1 szt. Część nr 2: 1. Fantom RKO - Manekin Resusci Baby - 1 szt. 2. Model głowy umożliwiający efektywna naukę technik intubacji - 1 szt. Część nr 3: 1. Manekin do ćwiczeń i nauki RKO dla dorosłych - 1 szt. 2. Ramię do pomiaru ciśnienia krwi - 1 szt. 3. Symulator iniekcji domięśniowych i podskórnych z sygnalizacją - udo - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składnia ofert równoważnych wg parametrów technicznych i cech jakościowych opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14
18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14 18-400 Łomża pokój nr 124 (sekretariat Kanclerza) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa owoców i warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Księżnej Anny w Łomży, Filia nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę istniejących pomieszczeń Pracowni endoskopii urologicznej, wraz z nadzorem autorskim
- Dostawy produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Realizacja zaj.kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez terapeutę uwagi słuchowej m.Tomatisa z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole z m. Łomża w ramach WOKRO
- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, emulsji kationowej oraz grysu dla potrzeb MPGKiM ZB
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu i akcesoriów IT II
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w podziale na części
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.