Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Poznań: świadczenie usługi ochrony w/g zadań
Numer ogłoszenia: 242569 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2094, ul. Lotnicza 5, 60-955 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony w/g zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 - Świadczenie usługi ochrony obiektu wojskowego w m. Biedrusko wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ Zad. nr 2 - Świadczenie usług związanych z ochroną pływalni przy ulicy Dąbrowskiego 252 Poznań wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ Zad. nr 3 - Świadczenie usług związanych z konwojowaniem walorów pieniężnych do JW 2094 wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2)Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3)Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie winien dołączyć Wykonawca do zadania nr 1: 1)Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1,2,3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykaz zrealizowanych usług - zał. nr 3 do SIWZ - Złożenie wykazu zrealizowanych usług (minimum jedna) ochrony obiektów, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli firma istnieje krócej z tego okresu, świadczonych z bronią palną długą gwintowaną o wartości min. 180 tys. zł brutto w skali roku 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy - Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6)Polisa ubezpieczeniowa - Złożenie polisy ubezpieczeniowej firmy dotyczącej OC kontaktowe i deliktowe na kwotę min. 2 mln. zł. na każde z ubezpieczeń 7)Wykaz pracowników - Wykaz zatrudnionych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. 8)Licencje pracowników ochrony - Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia) 9) Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego - Złożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE dla pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zamówienia 10) Uprawnienie na broń - Złożenie ksero legitymacji uprawniających do posługiwania się bronią, osób realizujących zamówienie. 11)Certyfikat o spełnianiu wymogów jakościowych ISO - 9001:2001 lub AQAP - 2110:2003 - Złożenie certyfikatu podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi systemu jakości: PN-EN ISO-9001:2001 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;lub AQAP-2110:2003 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie winien dołączyć Wykonawca do zadania nr 2 Oświadczenie - zał. nr 2 do SIWZ - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1,2,3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy - Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5)Polisa ubezpieczeniowa - Złożenie polisy ubezpieczeniowej firmy dotyczącej OC kontaktowe i deliktowe minimum 1 mln zł. na każde z ubezpieczeń 6)Licencje pracowników ochrony - Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia) 7)Certyfikat o spełnianiu wymogów jakościowych ISO - 9001:2001 lub AQAP - 2110:2003 - Złożenie certyfikatu podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi systemu jakości: ISO-9001:2001 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;lub AQAP-2110:2001 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 8)Wykaz osób - Złożenie wykazu wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie winien dołączyć Wykonawca do zadania nr 3: Oświadczenie - załącznik nr 2 - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1,2,3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Wykaz zrealizowanych usług - załącznik nr 3 - Złożenie wykazu zrealizowanych usług (minimum jedna) konwojów, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli firma istnieje krócej z tego okresu 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru firmy - Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Złożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6)Polisa ubezpieczeniowa - Złożenie polisy ubezpieczeniowej firmy dotyczącej OC kontaktowe i deliktowe minimum 1 milion zł na każde z ubezpieczeń. 7)Licencje pracowników ochrony - Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (II stopnia - dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia) 8)Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego - Złożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 9)Certyfikat o spełnianiu wymogów jakościowych. PN-EN ISO - 9001:2001 lub AQAP - 2110:2003 - Złożenie certyfikatu podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia AQAP lub ISO 10)Atest na samochód - Złożenie atestu (PIMOT) na przystosowanie samochodu do przewozu walorów pieniężnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2094, 61-312 Poznań ul. Lotnicza 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - kancelaria jawna bud nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony obiektu wojskowego w m. Biedrusko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług związanych z ochroną pływalni przy ulicy Dąbrowskiego 252 Poznań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług związanych z konwojowaniem walorów pieniężnych do JW 2094.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg szczegółowego opisu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA PODCZAS IMPREZY WYSTAWIENNICZO-TARGOWEJ ORGANIZOWANEJ PRZEZ KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W MINIKOWIE DNI OTWARTYCH DRZWI ZARZECZEWO 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.