eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona terenu i budynków administracyjno - biurowych oraz laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanych w Balicach, Aleksandrowicach, Krakowie i Lublinie w 2008 i 2009 r., wraz z wykonaniem systemu monitoringu wewn



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Kraków: Ochrona terenu i budynków administracyjno - biurowych oraz laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanych w Balicach, Aleksandrowicach, Krakowie i Lublinie w 2008 i 2009 r., wraz z wykonaniem systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego dla obiektów położonych w Balicach i Aleksandrowicach
Numer ogłoszenia: 242574 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Sarego 2, 31-047 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2588120 lub -133, fax 012 285 67 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona terenu i budynków administracyjno - biurowych oraz laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanych w Balicach, Aleksandrowicach, Krakowie i Lublinie w 2008 i 2009 r., wraz z wykonaniem systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego dla obiektów położonych w Balicach i Aleksandrowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenu i budynków administracyjno - biurowych oraz laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanych w Balicach, Aleksandrowicach, Krakowie i Lublinie w 2008 i 2009 r., wraz z wykonaniem systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego dla obiektów położonych w Balicach i Aleksandrowicach. Wykonawca winien posiadać grupę interwencyjną reagującą na wezwanie pracownika ochrony obiektów Instytutu w Balicach, Aleksandrowicach i Krakowie, w czasie nie dłuższym niż 12 minut. Wykonawca zapewni sprzęt, środki oraz personel niezbędny do należytego wykonywania zadań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 1) w pieniądzu, na konto Zamawiającego w BGŻ S.A. O/W Kraków 91 2030 0045 1110 0000 0034 2720. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 5 Ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Koniecznym jest zdeponowanie oryginału gwarancji u Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna za takie wykonanie dwóch zbliżonych zakresem i wartością usług ochrony oraz dwóch zbliżonych zakresem i wartością usług wykonania monitoringu zewnętrznego i wewnetrznego. b) Dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia projektowe dla klasy SA4 Zakładu Autoryzacji TECHOM, c) Dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję pracownika technicznej ochrony mienia II stopnia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 150.000 zł. 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ, na zasadzie oceny: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - składane w ramach podpisu pod Formularzem oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym postępowaniem; 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - Wykaz osób posiadających uprawnienia projektowe dla klasy SA4 Zakładu Autoryzacji TECHOM oraz osób posiadających licencję pracownika technicznej ochrony mienia II stopnia. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 2, składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt. 2 oraz zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice, ul. Krakowska 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 08:45, miejsce: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Krakowska 1, 32-083 Balice, Sekretariat Dyrektora Instytutu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.