Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Konstancin-Jeziorna: Dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów i kuracjuszy Spółki
Numer ogłoszenia: 242589 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Konstancin-Zdrój" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wierzejewskiego 15, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7564024, fax 022 7564972.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-konstancin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów i kuracjuszy Spółki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów i kuracjuszy Spółki w ilościach i zgodnie z dietami uzgodnionymi z Zamawiającym, zgodnie z wymagaiami określonymi w SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i co najmniej doświadczenie w bezpośredniej dostawie całodziennego wyżywienia dla pacjentów lub kuracjuszy w rozproszonych punktach dostawy oraz potencjał techniczny i warunki lokalowe zaakceptowane przez Sanepid umożliwiające wykonanie zamówienia, 3) rozpoczęli lub najpóźniej w dniu podpisania umowy rozpoczną wdrażanie systemu HACCP, w szczególności Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) oraz Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) 3) dysponują wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia, w tym zapewniają stałą codzienną obsługę kuracjuszy w każdym obiekcie dostawy w godzinach od 7,00 do 19,00 przez co najmniej jedną osobę; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) posiadają lub w okresie wykonywania zamówienia będą posiadali miejsce przygotowywania posiłków w odległości nie większej niż 15 km od miejsca wydawania posiłków u Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Oświadczenie o przygotowywaniu posiłków w odległości nie większej niż 15 km od miejsca ich dostawy do obiektów Zamawiającego wg załącznika nr 3. 5) Opinia Sanepidu dopuszczająca oferenta do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 6) Oświadczenie oferenta o rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP - poparte dokumentami ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za wdrożenie systemu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-konstancin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wierzejewskiego 15 05-510 Konstancin-Jeziorna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 12:00, miejsce: ul. Wierzejewskiego 15 05-510 Konstancin-Jeziorna (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych (preparaty do mycia i dezynfekcji) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych (ostrza do napędów oraz elektrody) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa wyrobów medycznych (biomateriał oraz endoproteza nadgarstka) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni w Konstancinie-Jeziornie w 2025 roku
- Dostawa ultradźwiękowych wodomierzy do wody zimnej przystosowanych do zdalnego odczytu radiowego
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- Obsługa cateringowa podczas pikniku okolicznościowego z okazji Dnia Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych PW w dniu 23 maja 2025r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji, działań projektowych oraz spotkań innego typu na potrzeby Gminy Walce
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń i warsztatów dla koordynatorów onkologicznych w ramach Krajowej Sieci Onkologicznej. TP-79/25/KT
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.