To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Zabrze: Dostawa elementów aparatury pomiarowej dla Centrum Materiałów Polimerowych
i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 242590 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188778 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów aparatury pomiarowej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów aparatury pomiarowej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 obejmującej 5 zadań: a) Zadanie nr 1 - Pompy próżniowe olejowe. b) Zadanie nr 2 - Mierniki ciśnienia laboratoryjne. c) Zadanie nr 3 - Uchwyt siatek mikroskopowych do napylarki Leica. d) Zadanie nr 4 - Naczynie specjalne do Goniometru BI-200SM firmy Brookhaven. e) Zadanie nr 5 - Igły do Mikroskopu sił atomowych AFM (Wysokorozdzielcze sondy krzemowe). 2. Opis przedmiotu zamówienia i parametry techniczno-eksploatacyjne które muszą spełniać elementy aparatury pomiarowej zawiera Zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, do formularza ofertowego. 3. Termin realizacji dostawy - w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt i własnym staraniem, do pomieszczenia Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych, 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5. 5. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Warunki dodatkowe: a) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy. b) Komplet pełnej dokumentacji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim. c) Przedmiot zamówienia musi spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowany do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. d) Zamawiający może żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jakość danego urządzenia e) Przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia, tam gdzie to konieczne. f) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu dla zadania nr 1 i zadania nr 2: Wykonawca obowiązany jest przekazać prawidłowo wypełniony dokument gwarancyjny (Karta Gwarancyjna). Okres gwarancji minimum - 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym uruchomiono przedmiot zamówienia i przeprowadzono jego protokolarny odbiór. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia z powodu awarii. Czas reakcji serwisu na wezwanie Zamawiającego najpóźniej do 7 dni roboczych tj. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin oraz ustalenia rodzaju usterki w ciągu 7 dni roboczych po zgłoszeniu wady (awarii) faksem lub e-mailem. Czas zakończenia naprawy każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.51.90.00 - Różne kompozycje do mikroskopów 38.51.42.00 - Mikroskopy z sondą skanującą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG):Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran. Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe; podziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pompy próżniowe olejowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PREVAC Sp. z o.o., ul. Raciborska 61, 44-362 Rogów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31665,12
Oferta z najniższą ceną: 31665,12 / Oferta z najwyższą ceną: 32315,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mierniki ciśnienia laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PREVAC Sp. z o.o., ul. Raciborska 61, 44-362 Rogów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15992,46
Oferta z najniższą ceną: 15992,46 / Oferta z najwyższą ceną: 15992,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Ciśnieniomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.