eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska GórkaRemont mostów zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku powodzi w 2010 r w gminie Węgierska Górka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Węgierska Górka: Remont mostów zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku powodzi w 2010 r w gminie Węgierska Górka
Numer ogłoszenia: 242612 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostów zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku powodzi w 2010 r w gminie Węgierska Górka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont mostów gminnych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku powodzi 2010 r. na terenie gminy Węgierska Górka . Zadanie nr 1 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Baśniowa - umocnienie brzegów i przyczółków mostu na dłącznej długości 35 m Zadanie nr 2 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica Grace Rejcyny ul. Jaśminowa - zabezpieczenie przyczółków mostu-wbudowanie koszy siatkowo-kamiennych o łącznej kubaturze 96,3 m3 Zadanie nr 3 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Za wodą-umocnienie przyczółków mostu wraz z narzutami kamiennymi i murem oporowym o łącznej długości 27 mb. Zadanie nr 4 Remont mostu gminnego w miejscowości Cięcina ul. Fabisiów będzie polegało na : ustabilizowaniu przyczółków mostowych, wykonanie koszy siatkowo-kamiennych na łącznej długości 21 mb. Wraz z odnowieniem płyty pomostu. Zadanie nr 5 Odtworzenie rowu w ciągu ul. Fabrycznej w Węgierskiej Górce lewostronnie na odcinku 315 mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż : 50 000 zł brutto każde z zadań (zał. Nr 4 do Specyfikacji) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (dotyczy zadania nr 1, 2 , 3, 4 , 5)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: d) uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - wymagana 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę. (dotyczy zadania nr 1,2,3,4,5)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul.Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Baśniowa - umocnienie brzegów i przyczółków mostu na łącznej długości 35 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Baśniowa - umocnienie brzegów i przyczółków mostu na łącznej długości 35 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr2 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica Grace Rejcyny ul. Jaśminowa - zabezpieczenie przyczółków mostu-wbudowanie koszy siatkowo-kamiennych o łącznej kubaturze 96,3 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica Grace Rejcyny ul. Jaśminowa - zabezpieczenie przyczółków mostu-wbudowanie koszy siatkowo-kamiennych o łącznej kubaturze 96,3 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Za wodą-umocnienie przyczółków mostu wraz z narzutami kamiennymi i murem oporowym o łącznej długości 27 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu gminnego w miejscowości Żabnica ul. Za wodą-umocnienie przyczółków mostu wraz z narzutami kamiennymi i murem oporowym o łącznej długości 27 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.23.20.00-2, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Remont mostu gminnego w miejscowości Cięcina ul. Fabisiów będzie polegało na : ustabilizowaniu przyczółków mostowych, wykonanie koszy siatkowo-kamiennych na łącznej długości 21 mb. wraz z odnowieniem płyty pomostu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu gminnego w miejscowości Cięcina ul. Fabisiów będzie polegało na : ustabilizowaniu przyczółków mostowych, wykonanie koszy siatkowo-kamiennych na łącznej długości 21 mb. wraz z odnowieniem płyty pomostu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Odtworzenie rowu w ciągu ul. Fabrycznej w Węgierskiej Górce lewostronnie na odcinku 315 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie rowu w ciągu ul. Fabrycznej w Węgierskiej Górce lewostronnie na odcinku 315 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.24.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.