eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłocieniecDOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowaniaZP/PN-D/04/2009.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Złocieniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2009.
Numer ogłoszenia: 242620 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98881 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3 i Załączniku Nr 4 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załączników: Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania). Realizacja przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy będące przedmiotem zamówienia, które: -odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4); -są fabrycznie nowe; -posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania b)Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy c)Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy i cienkopisy były nowe, tj. rok produkcji 2009 d)Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy e)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty f)Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego g)Koszty transportu ponosi Wykonawca h)Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem i)Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia zamówienia j)Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach od 8.00 do 14.00- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem k)Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy l)Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: -z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1, 2, 3 (Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3) -z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 4 (Załącznik Nr 4) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; Część 2 - Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego -wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Część 3 - Materiały i sprzęt biurowy dla GWŁ -wg Załącznika Nr 3 do SIWZ Część 4 - Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia -wg Załącznika Nr 4 do SIWZ 3. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji spowoduje odrzucenie oferty w tej części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 24.91.00.00 - Kleje .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38745.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla PIONU SZKOLENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. KAMIEŃSKA 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35215.91
  • Oferta z najniższą ceną: 35215.91 oferta z najwyższą ceną: 35215.91
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla KLUBU GARNIZONOWEGO

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. KAMIEŃSKA 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1305.75
  • Oferta z najniższą ceną: 1305.75 oferta z najwyższą ceną: 1305.75
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla GWŁ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. KAMIEŃSKA 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 687.74
  • Oferta z najniższą ceną: 687.74 oferta z najwyższą ceną: 687.74
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: MATERIAŁY I SPRZĘT BIUROWY dla SŁUŻBY ZDROWIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 Sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. KAMIEŃSKA 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1536.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1536.00 oferta z najwyższą ceną: 1536.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.