To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Grodzisk Mazowiecki: Częściowa wymiana stolarki okiennej na PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzi-sku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 242626 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219226 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. Kościuszki 30, Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana stolarki okiennej na PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzi-sku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku na terenie posesji Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku wraz z oknami na klatkach schodowych ( ogółem 41 okien), - załadunek i wywóz odpadów z rozbiórki na dostępne Wykonawcy wysypisko, - montaż nowej stolarki z PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku ( łącznie 41 sztuk okien), - montaż nowych parapetów wewnętrznych okiennych z aglomarmuru o szerokości 30 centymetrów i długości zależnej o d wymiaru okien, - wykonanie nowych obróbek blacharskich zewnętrznych okien z blachy stalowej powlekanej ( należy przewidzieć zwiększoną szerokość o 11,0 centymetrów ze względu na przewidywane ocieplenie budynku) - w przedmiarze robót przyjęto 38 centymetrów uwzględniając przyszłe ocieplenie budynku, - uzupełnienie tynków ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych, - pomalowanie dwukrotne ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych. Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji producenta na stolarkę z PCV minimum 5 lat od daty odbioru końcowego prac. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.11.14 - 45.42.11.14 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39060.15 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOBOS Paweł Olejniczak, Porzeczkowa 4 m 5, 20-141 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39060.15
- Oferta z najniższą ceną: 39060.15 oferta z najwyższą ceną: 43409.53
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.