Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Poznań: Utrzymanie obiektów sportowo-rekreacyjnych, placów zabaw, boisk, terenów zielonych, parkingów i chodników
Numer ogłoszenia: 24264 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie obiektów sportowo-rekreacyjnych, placów zabaw, boisk, terenów zielonych, parkingów i chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Część I: Osiedle Strzeszyn, Część II: Osiedle Wola, Część III: Osiedle Winiary, Część IV: Osiedle Krzyżowniki-Smochowice, Część V: Osiedle Jeżyce, Część VI: Osiedle Umultowo, Część VII: Osiedle Morasko-Radojewo, Część VIII: Osiedle Piątkowo, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załączniki nr 2 do wzorów umów dla poszczególnych części) oraz Szczegółowych zestawieniach (załączniki nr 1 do wzorów umów dla poszczególnych części). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorach umów stanowiących załączniki nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na terenach rekreacyjno - sportowych albo placach zabaw i terenach zielonych o wartości nie mniejszej niż: . dla części I, II, III, IV - 2 usługi po 10.000,00 zł brutto każda, niezależnie od tego, na ile części Wykonawca składa ofertę; . dla części V - 2 usługi po 7.000,00 zł brutto każda; . dla części VI, VII, VIII - 2 usługi po 5.000,00 zł brutto każda, niezależnie od tego, na ile części Wykonawca składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania,
Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 158.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Osiedle Strzeszyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Osiedle Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Osiedle Winiary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Osiedle Krzyżowniki-Smochowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Osiedle Jeżyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Osiedle Umultowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Osiedle Morasko-Radojewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Osiedle Piątkowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na obiektach sportowo-rekreacyjnych, placach zabaw, boiskach, terenach zielonych, parkingach i chodnikach poprzez: - usługi utrzymania czystości i porządku na obiektach, - usługi utrzymania trawników, - usługi utrzymania drzew i krzewów, - usługi wywozu nieczystości z terenów obiektów, -usługi utrzymania i konserwacji elementów wyposażenia i małej architektury na terenie obiektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas podjęcia działań interwencyjnych w godzinach - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.