eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaModernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Powiatowych w Baranowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Ostrołęka: Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Powiatowych w Baranowie
Numer ogłoszenia: 242652 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , pl. gen. J. Bema 5, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7643645, 7642815, faks 029 7643281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Powiatowych w Baranowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej wg wykazu stolarki i szklenia szkłem bezpiecznym drzwi -3szt. - wymianę dwóch okienek podawczych 1,0x1,0 uchylnych w pionie z szybą bezpieczną i parapetem z konglomeratu szer. 65 cm, - skucie starych i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat III na ścianach o pow. 729,22 m2 i sufitach o pow. 338,84 m2, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd, - wykonanie nowych powłok malarskich, -demontaż podłogi drewnianej na legarach i wykonanie posadzki betonowej z okładziną homogeniczną o łącznej pow.83,22 m2 z cokolikiem -wykonanie okładzin podłóg z tarketu lub innej wykładziny homogenicznej gr. 2 mm - na ciągach komunikacyjnych i w szatni o łącznej pow.248,43 m2 , - ułożenie gresu ze spoiną 1,5 mm o pow.32,30 m2, - wykonanie nowych pochwytów ze stali kwasowej przy schodach , 3x4,0 = 12,0 mb, -wykonanie nowej podłogi sportowej klepki dębowej gr.22 mm gat.o pow. 99,75 m2, -wykonanie obudowy rur i pionów kanalizacyjnych - o łącznej dł. 68 mb, - wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej na sali gimnastycznej wraz z zasilaniem elektrycznym -wykonanie nowego wyposażenia sali gimnastycznej- drabinki 14 szt. i piłkochwyty kolorowe na okna o pow. 26,0 x 2,50 m, ochrona podłogi z parkietu- wykładzina heterogeniczna gr. 1,5 mm o pow./34 mbx2/= 68,0 m2. -wykonanie udrożnienia kanałów wentylacyjnych grawitacyjnych kominowych wraz z pomiarem skuteczności wentylacji, -wymianę zlewu jednokomorowego z podejściem i baterią zlewozmywakową, -wykonanie obudowy grzejników 5 szt. -wykonanie wieszaczków w szatni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w dokumentacji ( tj. branży budowlanej, sanitarnej elektrycznej) , którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest wykazanie: a) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. b) kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. c)kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. 3.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te wykonane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokół wykonania i odbioru robót). 4. Posiadają środki własne lub zdolność kredytową na minimum 100 000,00 zł 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania ofert wysokości na minimum -100 000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 7. Udzielą 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: W D I w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, pok. nr 3, za odpłatnością w wersji papierowej w wysokości 50 zł, fax(029)7666449, poczta elektroniczna, e.pawlowska.wdi@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Ostrołęce, ul. Plac Gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka, - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.