Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Bytom: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu -DZP 11/2012
Numer ogłoszenia: 242652 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 395 53 59, faks 32 395 53 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpm.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu -DZP 11/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie właściwego stanu sanitarnego, estetycznego wyglądu i porządku w budynkach i ich otoczeniu. Sprzątanie lokali mieszkalnych tzw. (wolnostanów) oraz wykonywanie usług niewymiernych na rzecz Zamawiającego. Szczegółowy zakres zadania został określony Istotnych postanowieniach umownych (tożsama dla wszystkich części) oraz w załącznikach do istotnych postanowień umownych A1, A2, A3, A4, B, C i D dla każdej części odrębnie. Zamówienie udzielane jest w częściach: Część I/POM 1 A) Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 42 420,46m2 B) Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 -9 347,45 m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-8 548,29m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3 - 25 512,26m2 Część II/POM 2 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 48 032,93m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 6 961,08m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-11 121,39m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3- 13 891,09m2 Część III/POM 3 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 63 177,11 m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 9 210,12 m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-9 674,68m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-47 682,35 m2 Część IV/POM 4 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 49 234,17m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 10 310,94m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-15 195,16 m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-11 752,67 m2 Część V/POM 5 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 59 412,57m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012- 6 102,43m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-12 159,99m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3-12 164,33m2 Część VI/POM 6 A)Powierzchnie zewnętrzne w m2 - Zał. nr A1,A2 - powierz. (kol.3-9) Wykonanie IX- XII 2012- 45 977,08m2 B)Powierzchnie wewnętrzne w m2- Zał. nr A1,A2- Powierz. Wewnętrzna pozioma (kol. 11) bez strychów i piwnic (kol. 15, 16) Wykonanie IX- XII 2012 - 8 309,16m2 C)Jednokrotne czyszczenie strychów i piwnic -powierzchnie wewnętrzne w m2 (kol. 15,16)- Zał nr A1,A2-2 607,47m2 D)powierzchnie zewnętrzne w m2 przewidziane do stałego utrzymania (może ulec zmianie zgodnie z umową)- Zał nr A3- 65 343,60m2 Kod CPV: 90911200-8, 77300000-3, 90670000-4, 90611000-3. 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej części.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 77.30.00.00-3, 90.67.00.00-4, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Wykazu wykonanych (zał nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykonania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 usług zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej (każda usługa): 1) w przypadku składania oferty na część I - usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 35 000zł brutto, 2) w przypadku składania oferty na część II- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 35 000zł brutto, 3) w przypadku składania oferty część III- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 50 000 zł brutto, 4) w przypadku składania oferty na część IV- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 40 000zł brutto, 5) w przypadku składania oferty na część V- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 40 000zł brutto 6) w przypadku składania oferty na część VI- usługi o wartości nie mniejszej niż na kwotę 50 000 zł brutto W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część, należy wykazać wykonanie co najmniej 2 usług zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości, będącej sumą wartości dla w/w poszczególnych części (np. wykonawca składający ofertę na część I i II jest zobowiązany wykazać wykonanie co najmniej 2 usługi we wskazanym zakresie o wartości co najmniej 70 000 zł brutto każda) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zawierający co najmniej 2 usługi niezależnie od liczby części, na które startuje, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że każda z wymienionych w wykazie usług była lub jest wykonywana należycie na sumie liczby metrów dla poszczególnych części. Dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi wymienione w wykazie zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowne stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Za zgodą Zamawiającego mogą nastąpić zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zmiany polegające na zmianie obowiązującej stawki VAT oraz zmianie podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpm.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Dziale Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113) do dnia 1.08.2012r do godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.